2007. február 6.

Danse Macabre

A polcokról már mindent levettem
Csak penész és egérszar maradt
Dühömben már annyira nevettem
Fölszakadt a gennyedző varrat.
Elpakoltam néhány semmiséget
Örökmozgót meg efféle szart
Azt hittem a zsenialitásom
Legalább a nyugdijig kitart
Most valami pattog a nyakamban
(Tegnap éjjel huzatot kapott)
S mivel nem vagyok egy Jean-Claude Van Damme
A vén Kaszás az kopogtatott.

Senki felé sincs követelésem
Csak a tél az ne legyen fehér!
Nem fűtöttem az idén felét sem
S ez akár száz verssel is felér!
Nem keresett senki bájos arccal
Rám tukmálni dijat vagy babért
Szarok rájuk, úgyis elcserélném
Néhány doboz borsóért, babért
De a hangok szörnyen irritálnak
(Drum and bass rám sohasem hatott)
Ilyesmire ébredtem vasárnap
A vén Kaszás az kopogtatott


Udvaromban parlagfű virágzik
S nevelgetek még néhány gyomot
Greenpace-lelkű volt a nagyanyám is
De ez rajtam nem hagyott nyomot
A ház előtt térdig ér a dudva
(A hatóság ezzel zaklatott)
Bár előre nem volt kialkudva
A vén kaszás az kopogtatott

Aztán pénzt kért tőlem




Hozzászólások:

Dátum: 2007-02-05 23:49:28 -- írta: kopogtato
Hova lett a könnyedség?


Dátum: 2007-02-06 01:04:15 -- írta: laszlo
Szégyenlem magam, de elsőre elmosolyogtam az egészet...
Nem kötekedésképpen, de a ragrímekkel tessék finomabban bánni. (Nekem is mindig szóltak/nak érte, picit levon a vers ˝minőségéből˝). Azonban nagyon jó írás. Képeit nem láthatjuk itt fenn majd? Mirian mesélte, hogy festeni szokott:)

szeretettel


Dátum: 2007-02-06 09:00:51 -- írta: Sigrid
... nem semmi... tetszett szókimondásod! A vége is nagyon ütős...

Szeretettel: Sigrid


Dátum: 2007-02-06 19:44:14 -- írta: tonibacsi
Hatvan fölött, aki könnyed, nem érdemli meg a könnyed!


Dátum: 2007-02-06 20:06:01 -- írta: NapGyermek
nagyon nyers, és -ezzel együtt, de nem feltétlenül ezért- meglehetősen fiatalos hangvételű írás. örömmel látom, hogy úgy tűnik, talán egyre többen rákapnak a minőségre.


Dátum: 2007-02-06 21:14:37 -- írta: kopogtato
Jó kis válasz ez. De: írtam én itt valahol, hogy: a chupachabra kis lánggal ég, és bár még mindig könnnyed, de megnyomorított teremtmény.
És ez így van. Akkor is, ha első, második és sokadik olvasatra sincs értelme.


Dátum: 2007-02-06 21:16:01 -- írta: Debatter
Nahát ez nekem határozottan tetszik! Tónibácsi valami kedélyes hangon ˝üdvözölted˝ itt a kaszást, remek paradoxon a vers mondanivalója és hangvétele, a játékosnak tűnő rímekkel. A stílus egyéni, nyers. Kiábrándultság, harag, lemondás, minden van ebben, csak humor nincs, mégis mégis van valami derűs bája a versnek.
Jó lett!
deb


Dátum: 2007-04-13 00:33:50 -- írta: nyilas
Nyert!
Üdvözletem: nyilas


Dátum: 2007-09-10 20:32:42 -- írta: tonibacsi
Most látom.: nem is válaszoltam
(Februárban házat vakoltam)
Megkopott érces énekem
Bocsássatok meg énnekem!

tb.


Dátum: 2007-09-10 21:05:50 -- írta: tonibacsi
Most látom, nem válaszoltam!
Itt voltam terítve holtan
Miközben verseim túrám
Nem volt magyar tasztatúrám
Restanciám tovatólom
Ahogy tudom, bepótolom
Balfaszkodok itt a nettel,
Isten áldjon, köszönettel:
Tb.


Dátum: 2007-09-10 21:19:56 -- írta: tonibacsi
Alszik már kocsmáros, bakter
S mit nem látok jó Debatter?
Mint a kútgém szomjas vedre
Barátságos leveledre
Nem mozdultam, nem hajoltam
Sajnálom, de bunkó voltam.
Szemfedőt még nem szövetnek,
Egyszerűen megkövetlek!

tb.


Dátum: 2008-01-03 13:05:21 -- írta: leguan
tonibacsi!
Nagyon jó!
A befejezés szenzációsra sikeredett!
leguan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése