2009. január 21.

Krízis

Télikabátban járok itthon, s néha úgy érzem, megfagyok.
Hét mesterségben papíros, háromban kontár vagyok.
Hozzám beszél a szakminiszter? (Istenem! De balfasz ez!)
Minden Máltai mentős mondja: Fagyhalált okoz a szesz!
Vén kutyám s a sánta macska siralomházas két túszom,
Ezek minden baj okozói, s isszák el hubertuszom.








Hozzászólások:

Dátum: 2009-01-21 22:43:09 -- írta: janos
No most szerdán mondjam azt, húshagyó kedden a tankodban landolt, szentantal?
Viszik is azt, megy szeszzel azzal -sőt repeszt.
Vadászokra is jellemző, betankolnak melegítőül -persze egy se fagyott meg,
ehiheted.
Dogmatikus kríziselméleted veleje tetszett.
János


Dátum: 2009-01-22 08:47:41 -- írta: vitorla
Szia Tonyó!
Rá fogod az állatokra, márpedig azok csak akkor innák meg, ha már vizeletüksem volna!:) Egyébként, valóban papírral együtt is bal... csaknem minden miniszter!:) Sokuk nemlátja a fától az erdőt, de (át)vágni az embert, azt szereti! Adnák a boromból, de nem tudom hová vigyem!
Barátsággal: István


Dátum: 2009-01-22 12:33:59 -- írta: tonibacsi
Pistukám!
Van borom, búzám, feleségem! Egy icipici békességet nem tudnál?
Köszönöm hogy olvastál!


Dátum: 2009-01-22 12:55:40 -- írta: tonibacsi
Éljenek a nimfapapagájok teljes szabadságban, bőségben, egyetértésben, szeretetben, felszabadult alotói légkörben, az olajos magvak szükséglet szerinti elosztásával, szabad tollszin megválasztással! (Legalább ők!)


Dátum: 2009-01-22 13:39:48 -- írta: vitorla
Nos, ha úgy gondolod, én békén hagylak, hiszen békesség az nem volt és nem lesz, bár a bor ellen is elveszítem a harcot!:)
Üdvözöllek!


Dátum: 2009-01-22 17:48:23 -- írta: tonibacsi
Nem arra gondoltam, egy nagyobb, egyetemes békére, ahol az is kifujhatja magát, akinek már fujtak... A borral nem harcolni kell, élni kell vele, hamár az Isten is úgy akarta... Majd sütünk egy fasza kis rablóhúst! Én hozom a rablót, Te a bort. OK?
Ölel: tb.


Dátum: 2009-01-22 18:17:39 -- írta: vitorla
:)) Köszönöm élek halok egy rablóhúsikáért,. A borral nem lesz gond!. Hofi Géza is harcolt, de vesztett!:)
Pálinkás jóestét Neked!


Dátum: 2009-01-22 19:16:38 -- írta: Lemli.Rozsi
Elöntött az sárga írígység, ti csak rablóhúst esztek-meg borozgattok, ebben a
krízisben. Vitamin meg semmi? Feldobtam oda egy sárgadinnyét, ott is ragadt!
De a szőlőben, ha borospincéből kijöttök, még biztos talátok valami vitaminforrást.
Pld fekete retket, vagy ottfelejtett hagymát. (Nekem csak négy szakvégzettségem van-
kapkodnak ám értem a 24 órás munkát ajánlók... néha)
Grat. Rózsi (direktorhelyettes a főosztályon)


Dátum: 2009-01-22 23:20:42 -- írta: mafla
Szia!
Pörgős, morgós, gázhiányos. A papírokat talán végszükségnél még...
Lesz ez még jobb is. A helyzet? Szar.
Azért az állatokra vigyázz! Nehogy rajtuk vezesd le mérged! Az üveget meg tedd fel a szekrénytetejére, mint a régi békeidőkben szoktuk volt. Onnan nem tudják elcsenni azok a nebáncsvirágok!
Barátsággal
Mariann
(Szerető tisztelettel egyébként.)


Dátum: 2009-01-23 14:05:57 -- írta: tonibacsi
Fogadj el néhány jótanácsot az öreg Tóniapótól!

Fingósretekkel ne menj 24 órás szolgálatba!
Állásinterjú előtt ne egyél hagymát!
Ne végy autót bankhitelre!
Ne beszélj a papagáj előtt politikáról (megismételheti!)!

Ölel: apó



Dátum: 2009-01-23 14:10:20 -- írta: tonibacsi
Drága maflám!
Minden dalunk H E L Y Z E T D A L. Mi le vagyunk szarva, de - te is vallod - ha helyzet van, akkor oda kell figyelni!

Ölel: tb.


Dátum: 2009-01-23 14:19:54 -- írta: nyilas
Szia tonibácsi!
... helyzet van!
Gratulálok!
Szeretettel meg: nyilas
... s megisszák a hubertuszom...


Dátum: 2009-01-23 14:23:14 -- írta: Tarpay
Ragaszkodj hozzájuk;
mentsvárad két túszod.
Szőrük nem borz-ecset,
de tavaszig kihúzod.

*

Mióta
vitorla
2 éve
1 sörre
meghívott,
azóta
a szeszben
a hitem
megingott.
(mert terve,
habókra
kifingott...)

Nem felejtettelek, Mester,
csek nem velt netem nekem sem.:)
Meleg időt!
Tamás


Dátum: 2009-01-23 17:36:01 -- írta: vitorla
Tamás!
Amikor erről szó volt, akkor találkoztunk először Karcsi esküvőjén! Ha jól emlékszem! Kismészi is ott volt, de az volt a probléma, hogy kocsival! Ti is kocsival voltatok ha nem csal emlékezetem! Így aztán befuccsolt az ivás is! Én vonattal voltam, és mennem kellett, hiszen aztán órákig nincs hazamenet!:) Bepótoljuk ha találunk szabad időt mert kapacitás az lesz!:)
Nem fingott ki semmi!:)
Tonyót is visszük, ha eltud szabadulni.
Üdv, és kocc-kocc!


Dátum: 2009-01-23 18:43:44 -- írta: Tarpay
Pityúúúúúúúúúúúú!
Én ezt poénnak szántam,
amolyan csujjogatós lópackának.
Mellesleg ez év. 3. hó elsején lesz 54 éve, hogy nincs kocsim.

Ui: Imádunk vonatozni! Erre Gitka, a tanúnk, ki az említett esküvőn szintén jelen volt,
(s még kb. két kilogramm, vallomás-kikényszerítésre, a jegyzett időpontban még megtörhetetlen dió, mit Verőcén, a vonatra várva összeszedtünk.:)

... Ja!! és a karácsonyi diósbejgli nagyon f... inom lett.:)))

Utolsó utóirat::: Antalnak inkább forralt bort szervírozz!
Üdv:
Tamás


Dátum: 2009-01-24 21:15:23 -- írta: mafla
Édes tb.!
Naná! Tegnap épp Adózóna címmel írtam egy prózaversit, de még nem azt tettem fel. Ma egy ˝focimeccset˝ pirosak és narancssárgák között pötyögtem gépbe.

Szép holnapot!

Ölel
Mariann, a nem mindig mafla



Dátum: 2009-01-26 20:33:07 -- írta: tonibacsi
Észre se veszed és már a jövőhetit isszák!

Ölel: tb.


Dátum: 2009-01-26 23:29:50 -- írta: KovacsKata
Erről arra a szakállas viccre asszociáltam, amikor az egyszeri vendég a levesébe esett légynek szajkózza: Köpöd ki! Köpöd ki!


Dátum: 2009-01-28 16:35:08 -- írta: Trex
: D
^^


Dátum: 2009-01-29 15:08:18 -- írta: tonibacsi
Plusz egy meleg mamuszt és egy szőrmebéléses házikabátot, a fogsorának egy dunsztosüveget, és a vízhajtóját (mert már szenkó és otthonfelejti).


Dátum: 2009-03-30 12:01:25 -- írta: TiTi_
Kedves Tonibácsi, ez tetszik.
Szoba-állatom ugyan nincsen, de a télikabátos fagyhalál érzése ismerős. Amúgy -ha más már nem segít- a mézes pálinkát kedvelem:-)
Szeretettel, TiTi


Dátum: 2009-03-31 16:45:15 -- írta: tonibacsi
Minden s z ü k s é g m e g o l d á s b a n segítek!
Barátsággal: tonibacsi


Dátum: 2009-04-01 00:43:21 -- írta: leka
Papírral, vagy a nélkül is érezni a krízis minden részét...
A hozzá nem értők jobb lenne, ha nem is akarnának érteni hozzá...
Szókimondó hubertuszod: Egészségedre!

Üdv. Éva


Dátum: 2009-05-12 22:12:42 -- írta: Paniir
Tóni bácsi, most tényleg, ez nagyon ott van! Alapvető arány- és ritmusérzék, abszolút reális probléma, a néha becsúszó slampos szavak, a ˝naív˝ hangnem, komolyan jó! Üdv: panír


Dátum: 2009-05-13 21:09:11 -- írta: tonibacsi
Drága pancsi!
Ne írd (szerintem) másként alá, mint a hivatalos NICK-ed, mert azt hiszik a kollégák, így is hívnak. Persze az sem gond, csak nem annyira elvont, mint az Ignotus v. diurnus.
Naívak voltunk mindahányan, s az évek szálltak...
Ölel: tonibacsi


Dátum: 2009-05-13 21:18:50 -- írta: tonibacsi
Április 1.-i HSz.-ed most ért ide. Látod, minden tréfáért meg kell fizetni (Molnár F.) Sajnos kevesek vagyunk ahhoz, hogy botrány kerekedjék abból ha elkiáltjuk magunkat: balfaszokkal vagyok körülvéve! De legalább megpróbáltam!
Örülök, hogy benéztél!
Ölel: tonibacsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése