2007. április 12.

Fáni

Aranyeső esik
Szinezüst a könnye
Nem kell hogy a foltját
Bárki feltörölje

Aranyeső ágát
Küldte le az Isten
Hogy ahol temetnek
Valamit segitsen

Arany eső esik
A jeltelen sirra
Magyar vizsla (szuka)
Ez állt a papirba´



AMF - Hozzászólások:



Dátum: 2007-04-12 23:52:32 -- írta: kopogtato

Egy vizsla halála senkit nem érdekelne az aranyeső ágán kívül?




Dátum: 2007-04-14 01:23:04 -- írta: tonibacsi

Szia Kopogtató!
Nem értem a kérdést. Azt kérded, miért van e kis szomorú íratnak a mai napig (személyedben) egyetlen olvasója? Hát azt hiszem ez úgy működik (lehet hogy, tévedek) hogy a megjegyzés nélkül ˝továbbállók˝ nem hagynak nyomot azaz nem számláltatnak. Kioktattak már így is: ˝a kutya nem meghal, hanem elhullik vagy megdöglik˝
Az állatorvos így kondoleált: hát ez elment! Fánika jó kis kutya volt, jött velem fáért a sufniba és ha elaludtam a tévé előtt, kikapcsolta. Mindazonáltal lehet, hogy a versike szar.
Szeretettel ölel: tonibácsi




Dátum: 2007-04-17 14:30:23 -- írta: kopogtato

Nem feltétlen egyetlen olvasó lehetek. Talán csak nem tudnak mit hozzászólni. Ahogyan írod, hogy csak kioktatnak.
A ves meg nem ˝szar˝, nekem is volt két kutyám, igaz, ők németjuhászok. És pontosan tudom, mit jelent, hogy most már nincsenek.
Üdvözlettel: kopogtato




Dátum: 2007-10-29 15:31:42 -- írta: gitka

Nos! igéretemet betartva, megkerestem a versedet. El is olvastam. De azért azt látom több mint 100-az legalább is rákattintottak. Az tény, nem tudni hányan olvasták.
A kutyuskád biztosan örülne, ha tudna, és értené, hogy milyen szépséges képet festettél neki/érte.
üdv! Gitta




Dátum: 2007-10-31 00:33:23 -- írta: nyilas

Én véletlenül kerültem e-versedhez.
Valóban nehéz megszólalni 15 éves koráig családtagként volt kutyánk, szinte emberi értelemmel birt. És a kutya hűség, a szeretete, talán nincs is erősebb annál. Gondolhatod miután nem létezett az élők sorába, milyen érzések kísértek.
A vers tökéletes, de nehéz hozzászólni.
Szeretettel nyilas



Dátum: 2007-10-31 00:43:35 -- írta: tonibacsi

Drága nyilas!

Örülök, hogy véletelenül is, de elolvastad, most arra kérlek, olvasd el az ˝Együtt˝ címűt is, hogy jobb kedved legyen.

Ölel: tb.



Dátum: 2007-11-06 23:02:08 -- írta: vitorla

Szia Tóni!

Azt gondolom nagyon rossz érzés vett elő amikor leírtad ezt a pár sort! Nekem is volt kutyám és csak ˝beszélni nem tudott˝!:)
Baráti kézfogással
István



Dátum: 2009-11-12 21:55:01 -- írta: Moncsika

Nagyon rossz az ha elveszitjük az allátunkat én tudom mert macskáim vszitem el sajnos!
Szeretettel: Moncsika



Dátum: 2009-11-13 11:30:37 -- írta: tonibacsi

Köszönöm az együttérző hozzászólásokat!
öleléssel: tonibacsi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése