2007. április 24.

Nocturno

Fagyott az éjjel
A kökörcsinek
Mind elaléltak
S elhallgatott
A Les-hegyi kuvik.
Hamarosan indulni kéne
Mert parasztbánattal
Már nem jó megállni
S asszonyainkban
Teherré érik
A borjúszagú
Eltitkolt félreértés.

Leheletünktől
Megköt a csend
S edényeinkbe
Szép lassan
Beleszárad.
Takarékos lámpák
Fénye alól
Vecsernyél
A vézna imádság
S kiakadnak
A mély vonalak
Szomorú tenyerünkből.



AMF - Hozzászólások:

Dátum: 2007-04-24 23:51:19 -- írta: Bird
Mély, elgondolkodtató soraidból nem akarok kiemelni... Mint a versed legelső olvasója remélem, hogy sokan meg fognak állni mellette, és nem mennek el szó nélkül...
Egy teljesen szokatlan világkép tárult a szemem elé... Nem tudom, hogy ez a téma, vagy a fogalmazás miatt van, de mindenképpen megfogott...

Tisztelettel!...



Dátum: 2007-04-25 00:40:03 -- írta: tonibacsi
Kedves Bird!
Köszönöm a friss reagálást, meglepett! Tudod azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez a ˝világkép˝ egy kicsit trendi is. Soha nem voltam fárosz, aki a szép és nagy dolgokat kitalálja de epigonnak mindig jó voltam. Ha rátalálsz a ˝kútfőre˝ csökkenni fog a tisztelet...

Szeretettel: Tónibácsi



Dátum: 2007-04-25 07:26:09 -- írta: Tarpay
Mélabús, mégis valamely oknál fogva mégse szomorú
finom rezignáltságod hangulatomon (jó irányba) változtatott.
Végre egy Vers! Tetszetős képekkel!
Üdv:
Tamás



Dátum: 2007-04-25 18:18:43 -- írta: Sigrid
... micsoda képek! Szinte én is ott-voltam, hallottam a csöndet, láttam a csillagokat...

Szeretettel: Sigrid



Dátum: 2007-04-25 21:56:17 -- írta: DAnna
Nagyon plasztikus, gratula!



Dátum: 2007-04-25 23:41:59 -- írta: Bird
Egyáltalán nem így gondolom... Ha trendi is, akkor is a témát, a szavakat te találod ki, és te rakod egy egésszé az egészet, nem pedig a környezet...

Újraolvasva a versedet ugyanazok a gondolatok életdetk fel bennem... És tudom, hogy nem véletlenül... Ha valami jól van megírva, akkor nem keresem a miérteket, hanem elfogadom, és örülök neki, hogy úgy jó, ahogyan van...:)

Szeretettel!...



Dátum: 2007-05-04 16:44:52 -- írta: Gabcsika
A kökörcsin fagy, idén nem lesz meggy, felmelegíti majd a nap szemben a hegyet. Neked.




Dátum: 2007-05-07 23:24:06 -- írta: tonibacsi
Kedves Tamás!
Április 25. én kelt ˝RE˝-dre (Re: NOCTURNO), melynek kedves baráti hangvétele meghatott válaszverset írtam. Most látom, hogy nem látom, tehát vagy az APEH-nek küldtem el vagy valamit következetesen elbaszok. Bepótolom!

Ölel
Tónibácsi



Dátum: 2007-05-07 23:35:41 -- írta: tonibacsi
Hát szegény leányom, hát édes leányom?
Jajdult föl a király, őtet hol találom
Elragadták tőlem mindenféle vészek,
Vagy elcsábították AMATŐR MŰVÉSZEK?
Adja a Jóisten, legyen ennek haszna,
Hisz a drága idő úgyis el lesz......



Dátum: 2007-05-07 23:52:26 -- írta: tonibacsi
Rákozott páncélban végtatott az este
Tornyok zord ormában a fényeket leste.
Bizony sosem voltam szép várak tigrise
Be jó, hogy lehettem Sigridek Igrice!



Dátum: 2007-07-10 14:47:11 -- írta: tonibacsi
Kedves DAnna!

Most már végleg nem értem, hová irom a RE-kre adott válaszaimat. Lehet, hogy sehova, vagy megjelenik a bankszámládon mint megjegyzés. (Utolsó próbálkozás):
Köszönöm, hogy olvastad a NOCTURNO-t (ápr. 25.-én) és köszönöm a csillagokat is!

Szeretettel: Tb.



Dátum: 2007-08-11 11:24:29 -- írta: hamupopocska
Egész kivételes látásmód:)
Üdv: Ri



Dátum: 2007-08-14 00:07:17 -- írta: nyilas
Tonibocs ez király.
Kedvencekhez vele.
Üdv nyilas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése