2007. május 4.

Boritékos sorsjegy

Egy lóra tettem mindenem
Mert hajdanán az intelem
Nem volt elég
Nem volt elég

A játék nékem lételem
S bár volt borom s volt ételem
Nem volt elég
Nem volt elég

Most éppen pénzemnél vagyok
Csak életem mi elfogyott
Nem volt elég
Nem volt elég



AMF - Hozzászólások:

Dátum: 2007-05-04 14:52:59 -- írta: secondEduard
Remek vers ez, lételem,
Van is benne értelem,
ennyi elég,
ennyi elég

Nem is vers ez: gondolat,
Tépkedem a hajamat,
ennyi elég,
ennyi elég

Egy gondolat gyönyörű,
Olyan művészi szerű
ennyi elég,
ennyi elég

(Nem azért irtam, mert annyira túl rossz, hanem mert lehetne 100-szor jobb is. )

József


Dátum: 2007-05-04 17:37:57 -- írta: Debatter
Nekem nagyon tetszik a versed Toni bacsi! (József Attilára emlékeztet)


Dátum: 2007-05-05 00:11:01 -- írta: secondEduard
(Sajnos, ez is egy hibája, hogy József Attilára emlékeztet.)


Dátum: 2007-05-07 22:52:09 -- írta: tonibacsi
Megremeg az AMATŐR
Oldaladon ama tőr
Mely kapirgál és bököd
(El nem oszlathat ködöt).

Ahogyan te gúnyolódol
Az bizony citrom a lóból
S nehogy fejünk lekakilja
Elhúzunk (én és Attila).


Dátum: 2007-05-07 23:07:23 -- írta: tonibacsi
Örülök, hogy arra kanyarodtál amerre Tónibácsi dudvái pompáznak. Külön örülök, hogy tetszett a Boritékos sorsjegy. Különösen mert sire Second elkedvetlenített egy kicsit. Elegánsan fogalmaztál: József Attilára emlékeztet. Nekem jól esett.

Ölel: Tonibácsi


Dátum: 2007-05-08 19:10:52 -- írta: secondEduard
A válaszvers, amit a gúnyversemre írtál, már valóban sokkal jobb, mint amihez ˝szóltam˝. Százszor, mint ahogy írtam is. Ebből legalább látszik, hogy van érzéked a verseléshez, mert a fentiből csak az jön le, hogy rímelget egy kicsit, azt csókolom. Az, hogy ki is fejez valamit még nem teszi nagy alkotássá. Különben oda is írtam először, hogy nem annyira rossz, de megbocsáss, ilyen rövid versikéből nem igazán lehet megállapítani sem azt, hogy borzasztó, sem azt, hogy zseniális. Én legalábbis nem tudtam. Nem a kedvedet akartam elvenni, hanem hozzátenni szeretnék valamit az amatőr művészetek fejlődéséhez, ezt én ˝jaj, de cuki kis édes ötcsillagos szuper-versecske˝ felkiáltásokkal nem tudom megtenni és soha nem is fogom.

Üdvözlettel: József


Dátum: 2007-12-05 20:34:36 -- írta: Nogee
Tóni bácsi!

Manapság az sok...


Dátum: 2007-12-06 23:10:26 -- írta: tonibacsi
Csakhogy elfáradtam a trebichi harcokban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése