2007. szeptember 13.

Október (2007)

Rőzsét teszünk a kandallóba,
Alá De jure-t, Blikket, Borsot,
Rőt fényt és meleget adnak
Parádés ügyek, vézna sorsok.
Lakkbenzines sztármagazinnal
Meggyújtunk csákót, váll-lapot,
Míg beáll a kályha mélyén
A Posztnemzeti állapot.








AMF - Hozzászólások:
Dátum: 2007-09-13 10:59:58 -- írta: fimola
Poszt- posztmodern 21. századi kritika. Alig burkoltan, szarkasztikusan. Fájón. Előrelátó/n (okt)... Novemberben meg majd vacogunk, mert már csak a rőt fény marad...

üdvözlettel mpm,
imola


Dátum: 2007-09-13 18:30:24 -- írta: sosan
No igen valahogy így van ez, csak te nagyon jól le is tudtad írni. Finom élű kritika.
Szeretettel: zsuzsa


Dátum: 2007-09-13 22:59:50 -- írta: leka
az újságpapír tele hírrel
igazából semmit nem hírel
tudom, mindahány tűzrevaló
de a nemzet mégsem eladó






Dátum: 2007-09-14 00:32:33 -- írta: tonibacsi
leka leka, ez nem erről szól. Jürgen Habermas filozófus és szociológus írása ˝A posztnemzeti állapot˝ A Nemzet, mely mint oldott kéve széthull, egy másik versben lesz. (amelyikről Te beszélsz az meg már el van adva).

Ölel: tonibacsi
(Ha szeretsz egy kicsit - on line - olvasd el Vörösmarty gondolatok a könyvtárban c. versét)


Dátum: 2007-09-15 19:17:13 -- írta: tonibacsi
Kedves, lélekölelős kolléga írta, várja már rőzselángos őszi versemet. Kihamuztam a kályhát és mellé készítettem az égetni való papírt, behoztam a rőzsét... és ez lett belőle.

(A fimola - egyébként létezik, létezett a XVI. sz. ban. Olyan furulya, amelyet lábbal fujtatnak mint a kovácstűzhelyet)

Ölel: tonibacsi


Dátum: 2007-09-15 19:19:36 -- írta: tonibacsi
Én csak begyujtottam!


Dátum: 2007-09-16 18:14:36 -- írta: leka
Igen
Már olvastam korábban is(kötelezően a középiskolában...)
Most ismét elolvastam...
Értelek




Dátum: 2007-09-19 23:08:21 -- írta: Mirian
... igaz, nem is tudom,
mire vár(gy)unk...

Tán, ˝valós˝melegre... azt hiszem.

Ölellek Tóni bácsi
Mirian


Dátum: 2007-09-25 13:10:20 -- írta: tonibacsi
Drága Miri!

Akólmelegre vágyunk, az egyívásúak, az azonos-sorsúak, az életigenlők, kézfogására!

(Ápold a táltosodat, hogy csillogjon a szőre)

Szeretettel ölel: tb.


Dátum: 2008-05-14 19:09:06 -- írta: kismeszoly
Tónibácsi! Olvastam a versed, és tejesen egyetértek. Aranyóra krumpliból, nemzeti zászló marcipán, csákó, bakkancs, felvonulás, de nem tudják a Szózat második versszakát Komám!
És olvastam a válaszodat Lekának. A Gondolatok igen jó érv! Te valószínüleg többet olvasol, mint TV-zel Nagyon tisztellek érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése