2008. február 26.

Cybermenyasszony

Ha már kacsint a zöldszemű modem,
S cirmogni kezd a milliárdnyi byte,
Lassan éled a cyber-totem,
S minden újraélhető, mi fájt.
Egymásra nyílnak titkos faderek,
Fibrilál a winchester vadul,
Most öltözik a cyber menyasszony,
Feléledt visszavonhatatlanul.

Átölel, de illatát nem érzem,
Gyémánt pendrive függ a homlokán,
A valóság cserfes mákonyáért
cserébe, lettem online monogám.
Én óvom a spamkereskedőktől,
Dolgozom, és írok egyre-másra
Szóvirágok tarka erdejével
Megyek elé a szerverállomásra.

Át kell a világot programozni:
Bevezetni online életet,
S a szerelmes új áramkörökbe
Szünetmentes tápegységeket.
És ha mégsem működik a játék,
És szerelmem itt fekszik romokban,
Életemnek ezt a furcsa részét
Keressétek a CD-ROM -okban.





Hozzászólások:

Dátum: 2008-02-26 17:31:29 -- írta: Edafelicia
Szépek a virágok.
A többi meg váratlan, új világ.
Remekül megírt gondolat. Nincs több, mint 5+5
Szeretettel:
Eda



Dátum: 2008-02-26 18:40:27 -- írta: aquarius
Lám, lám mire képes az elme,
mert a valóság, bizony, kőkemény,
ha eleged van a férfi-maflaságból,
ott van kéznél a cyber-vőlegény.

Kedves, és mindég kész a bókra,
igaz, nem csókol forrón kezet,
de nem is ˝ül˝ rá a távkapcsolóra,
és nem kritizálja a főztödet.

Hűsége biztos, hisz gépnél ül folyton,
s online küld örök imádatot,
igaz - bemásolva ügyes egerébe -
hány nőnek küldi el, nem láthatod.

Na de minden tréfát félretéve,
szép is lehet egy ilyen kapcsolat,
kéz-kéz helyett lelket lélekbe öltve
a szellem friss, s a szív ifjú marad.



Dátum: 2008-02-26 20:11:22 -- írta: kopogtato
Elragadta a fantáziád a szájbertér?:))
Tudsz írni. Ez van.
Üdv: kopogtato



Dátum: 2008-02-26 23:13:00 -- írta: tonibacsi
Jópár éve már - vásároltam egy nyakkendőt magamnak, majd ötven szál piros rózsát (igaz, nagybani piacon). Átadtam szivem hölgyének, egy hozzám hasonló korú özvegyasszonynak, és azt mondtam, légy a feleségem. Fejjel lefelé tartva, szinte magaután vonszolva a csokrot elindult a ház felé, majd nagy szomorún visszafordult: Azt hittem, udvarolsz még nekem egy kicsit. Ez jutott eszembe.

(Fenntartom: Penge csaj vagy! A védés-visszavágás nagy mestere. Persze - nemrég olvastam valahol - minden penge, előbb-utóbb markolatát veszti, de én nagyon szeretem a markolatokat. /L. még: reneszánsz szúró és vágófegyverek/)



Dátum: 2008-02-26 23:30:09 -- írta: tonibacsi
Már csak fehér virágok vannak,
Porzótlanul és bibétlenül,
Az idővel ők is elrohannak,
És mosolygunk itt idétlenül.

A tegnap is szépen itt felejtett,
Most csomagl el a hegy mögött,
Szeplős, ráncos kézfejemet nézem,
Ujjak száma - tényleg! - öt meg öt.



Dátum: 2008-02-26 23:49:59 -- írta: tonibacsi
A Gibsoni értelembe vett ˝cyberspace˝ nem ragad el. A humánum azon része (gondosan kicentrifugált része) érdekel, amely két vékony rézdróton közlekedik lélektől lélekig. Köszi, hogy benéztél, kár hogy nem voltam itthon, förtem volna cyberelevest!



Dátum: 2008-02-27 08:45:04 -- írta: A-ny
Ez nagyon jóóóóó tonibacsi! Fantázia a köbön...... gratula!:))



Dátum: 2008-02-27 15:30:20 -- írta: tonibacsi
Szia!

Még nem találkoztunk! Én vagyok a tonibacsi. Most itt leszek egy ideig, majd meglátom mennyire futja. Az ablaktáblát sokszor felszakítja a szél. Olyankor fázom. Aztmondják rácsíp még az idén, el is tettem kevéske fát. Az az igazság, nem esik jól az ülés, meg billeg is. Összehajtogatok verseket négyszer, nyolcszor, tizenhatszor és alátömködöm a lába alá. Persze lehet, hogy indulni kéne. Kurrah is eltünt, vitte a vére.
Nem engedtem kiheréltetni, akkor inkább menjen Isten lapújával, de tapasztalja meg a szerelem ördöglakatját! Az avar langyos, mint a tehén tőgye, majd kapar magának szállást. A hosszú alvást amúgy se jó megszokni. Aranyidőt tékozol a hétalvó! Bár a szeretkezéstől meg az alvástol nem szabad sajnálni. Tudod mit? Kisnóblizzuk! Ha te nyersz megyek. Két nyerő dugás egymásután, kampó nincs!



Dátum: 2008-02-27 16:36:02 -- írta: kopogtato
A szájberleves förtelmes lehet.:)
Mindössze egyetlen könyvét van szerencsém ismerni nevezett Gibzon úrnak. Az se igen hagyott bennem mély nyomot. Hiába nebuló díjas.: D
Ha a lelkeket rézdrót köti össze... nem lehet, hogy olyan lélektelen az egész?: D



Dátum: 2008-03-05 22:10:55 -- írta: Syringa
Kedves tonibácsi, ugye nem kellett nagyon erőlködnöd, hogy ezt összehozd? Szerintem ilyet csak Te tudsz! ( segítek: most megdicsértelek)
Tetszik is, meg nem is!
Nagyon tetszik ahogy írtál, de nem tetszik a bemutatott világ! Én bajom, nem?
Szeretettel: Sy.



Dátum: 2008-03-05 22:40:50 -- írta: tonibacsi
(ez a válasz nem akaródzik elmenni - negyedik próba)

Kedves Sy!
Fejtsd ki bővebben, hogy értsem: én írtam érthetetlenül, vagy te gondolsz másra. Ok?



Dátum: 2008-03-06 00:05:54 -- írta: Syringa
Azt szerettem volna jelezni, hogy én ilyet nem tudnék írni, bezzeg belőled csak úgy dől a ˝hülyeség˝. Mindezt nem elmarasztaló értelemben gondoltam, de mivel magam is éreztem(talán), hogy rossz a megfogalmazás, jelezni akartam, hogy dícséretnek vedd, ne másnak. És tényleg tetszik az írás, mert teljesen magával ragadja az embert, de valahogy mégsem az én világom, de ez az én bajom - így értettem. Most mondatnád, hogy akkor miért nem úgy írtam, ahogy értettem. Ígérem, legközelebb jobban figyelek majd erre.
Szeretettel: Sy.



Dátum: 2008-03-06 08:34:38 -- írta: Edafelicia
Mondtam már, hogy nagyon tetszik?
Puszillak!



Dátum: 2008-03-06 08:45:09 -- írta: Edafelicia
Ez lassan esett le. Bocs. Azért még idejekorán. Puszi!



Dátum: 2008-03-07 00:27:14 -- írta: laszlo
Hát igen... jó tudom háttal nem kezdünk mondatot;) Mindig is örömmel olvastam Tóni bácsit. Hétköznapi téma, nem hétköznapi alakban. Ha nem láttam volna eme mű neves íróját akkor is tudnám, hogy Ön írta...

tisztelettel



Dátum: 2008-03-07 01:42:21 -- írta: tonibacsi
László! László!

Azért önözöl mert önöző vagy! A tonibacsit egybe kell írni, met különben valódi vén faszi válik belőle! Ezek szerint én vagyok az öregebb? Akkor szia (pia) És köszönöm, hogy a menyasszonyommal voltál!



Dátum: 2008-03-10 19:29:13 -- írta: ejszaka
furcsa egy világot élünk:)
nagyon tetszettek a képek:)
gratulálok
Ildikó



Dátum: 2008-03-11 07:11:56 -- írta: Edafelicia
Különleges, egyedi,
pokolian jó, angyali,
érzéken innen,-és túli.
Hangja van, zenél.
Érintő.
Jó.

Szeretettel:
Eda



Dátum: 2008-03-14 14:05:10 -- írta: furcsaszellem
Kedves tonibacsi, lenne mit tanulnom magától, leginkább életbölcseletet és magas szintű számítógépkezelői ismereteket ahogy elnézem:-)na és persze azt hogy e kettőt hogyan ötvözzük hibátlanul egymásba pl: online monogám. Olyan jó hogy kedvem lenne megzenésíteni. gratuláloüdv furcsaszellem



Dátum: 2008-03-15 16:23:39 -- írta: paradicsommadar
Drága Tónibácsi!

Ez tetszett:)) nagyon... s persze, vittem a vőlegényessel együtt:)))

Szeretettel: Lecsópipi



Dátum: 2008-03-15 20:47:44 -- írta: bolondleany
Hümmm... Tonibácsi. Gratulálok. Sajnos igy van ez. Már néha elfelejtünk máshogy ismerkedni. Találkozni, fogni egymás kezét, nézni a szemeket... áhhh... ez egy ilyen század.



Dátum: 2008-03-15 23:13:44 -- írta: tonibacsi
Szia Éjszakaildi!

Én vagyok a Tóni bácsi! Örülök, hogy itt jártál, Majd bevetem magam az ejszakába és körülnézek (igazolványt és olmosbotot viszek!)



Dátum: 2008-03-15 23:16:17 -- írta: tonibacsi
Szóval kétszer is olvastad? Örűlök!

Ölel: tb.



Dátum: 2008-03-15 23:27:00 -- írta: tonibacsi
Szia furiszelcsi!

Elég ronda koboldot találtál a versódra! (csal vicceltem).

Akkor most tegeződjünk! Én vagyok az öregebb.

Egyébként nem értek a számítástechnikához, l.: Google, INTERNET LEXIKON.

Zenésitéshez szeretettel ajánlom: tonibacsi: Kiszámoló (az sokkal jobb!)



Dátum: 2008-03-15 23:41:55 -- írta: tonibacsi
Szia szépséges lantfarkú madaram!

Kerestelek a szatelites kém-műholdam webkamerájával, de nem találtalak! Sem a kaukázusi házvezetőnőt, sem az esernyő-ruhaszárítót. Téged fölülnézetben, persze nem ismernélek fel, de a számítástechnika lehetőségei korlátlanok.

Köszi hogy erre jártál! Gyere máskor is!



Dátum: 2008-04-05 13:54:30 -- írta: leguan
Elektrotechnikai szépség bravúrban műved verhetetelen!
Gratulálok!

Barátsággal: zsolt



Dátum: 2008-04-05 18:14:34 -- írta: tonibacsi
Firkafalramászó zöld legu!

Örülök, hogy posztumusz versemet felfedezted. Gyere máskor is. Szeretettel várlak.

tonibacsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése