2009. május 8.

Szisztematikus szennyező

Kirázom a kutya pokrócát
Lekefélem a régi lócát

Száll a szőr és száll a por

Kezet mosok a hűs patakban
Odabent közbe' bőg a katlan

Fáj a bőr és fáj a kor

Jázminom hűséggel ével
Megöntözöm a sonkalével

Nagy fazék halotti tor

Kiszáradt bőröm cserzem éppen
Csernobil nő a kis cserépben

Hű de jó, hogy itt lakol

Vizemre ült a béka nyála
Béka csücsült a pléhkanálba

Kis atoll a pulykatoll

Mindig is az volt a gond velem
Hogy rengeteg itt a gombelem

Jó elembe' bízhatol

És túlenyvezett a mennyezet
Mert szennyezett a környezet

Rendes ember így papol

Zöldnek lenni épp elég nagy ok
Hogy csak egy penészvirág vagyok







AMF - Hozzászólások:


Dátum: 2009-05-09 03:16:18 -- írta: nyilas
Szia tonibácsi!

Annyira jól megcsináltad, pont ezért lóg ki a sorból az utolsó kettő, szinte robbaban (a környezeti katasztrófa)
Sebaj tonibá...
Szeretettelmeg: nyilas




Dátum: 2009-05-09 08:08:56 -- írta: janos
˝Száll a szőr és száll a por
Fáj a bőr és fáj a kor
Nagy fazék halotti tor
Hű de jó, hogy itt lakol
Kis atoll a pulykatoll
Jó elembe' bízhatol˝

˝Szendvics˝-versedből kiszedtem a ˝rágcsálni˝-valót
János barát
Rendes ember így papol




Dátum: 2009-05-09 08:26:44 -- írta: Lemli.Rozsi
˝És túlenyvezett a mennyezet
Mert szennyezett a környezet˝

Ezt olvasva eszembe jutott egy versem néhány sora:

- Megjelent egy nagy majom,
hasmenést
fehér csíkjával jelzi épp

-Ami fenn és lent
nagy mérgezés

/az már csak részletkérdés,
embereket vagy atomot hordoz
gyomrában a gép/

Üdv. Rózsi



Dátum: 2009-05-09 10:53:30 -- írta: TiTi_
Ez nem is egy vers, hanem kettő...
Az egyik beint egy nagyot a téma komolyságának, és nem az őt megillető stílusban ad nagyon komoly helyzetjelentést.
A másik is próbálkozik, de nem sikerül annyira.
És a kategória... direkt félrevezetés?:-)

Szerintem félelmetes(en jó).
Nagyon tecccccik.
Szeretettel, TiTi



Dátum: 2009-05-09 12:00:01 -- írta: mafla
Ha lenne még csillagom, e versedért megkapnád. Különleges, formailag is, játszi és (ön)iróniás, vidám és szomorú egyszerre, igazi tragikomédiás... vagy...
Nagyon-nagyon tetszett!!

Üdvözletem
mafla



Dátum: 2009-05-10 13:44:06 -- írta: Edafelicia
Külcsín és belbecs!
Jó!

Szeretettel: Eda



Dátum: 2009-05-13 21:24:43 -- írta: tonibacsi
Fráter János!

Úgy remixet gyártani, hogy a szerző azon sorait kurkásszuk ki, amelyekkel a legtöbbet szarakodott, nem szép! Én egyem a nyúlós pizzatésztát?



Dátum: 2009-05-13 21:31:26 -- írta: tonibacsi
Arra célzol, hogy amit írtam fos? Pontosabban főemlősfos. Nem baj!
Én egész népemet fogom,
(Úgy érzem megvan rá jogom)
Fenyí-teni.



Dátum: 2009-05-13 21:37:38 -- írta: tonibacsi
Szia!

A kategória az én TERMÉSZET-emre vonatkozik. Ez is tiszavirág vers, mert AMF nélkül nem ér semmit. Sarolta pazar verse nélkül pedig 0!

Örülök, hogy itt voltál!



Dátum: 2009-05-13 21:45:57 -- írta: tonibacsi
Ha lenne ezer csillagom,
A lábad elé szórnám,
De az ilyen verseket
Helyedben leszólnám.

Azt ne hidd, hogy nincs nekem
Ezer ilyen ötletem
Csak az fáj, hogy ennyit írsz
hidegen: Üdvözletem

tonibacsi



Dátum: 2009-05-13 21:51:03 -- írta: janos
Talán: Práter- János: Oklahamából sem írna mást:

-Ki volt az ki, kikeverte, lisztpótlót mértékkel ˝bedagasztott˝ jó az a népnek...
fogyasztásra díszítetten, eladható-jó zenével.

Kikapkodtam-azt én gyorsan / nehogy más is kedvet kapjon/ -
s nekem csak a zöldség-zöldje ott maradjon.

Páternoszterjános



Dátum: 2009-05-13 22:13:17 -- írta: Lemli.Rozsi
Méregfoggal picit harapol- node
uhu baglyoknak most elmondom:
repülőről jön a szenny-
fejedre te kalapot-
hiába is teszel.

NEM FOSOM A SZÓT, csak arra vettem egy lapot (tök ász)

Üdv. Rózsi




Dátum: 2009-05-13 22:18:32 -- írta: nozika
okoskodnék én itt, de nincs értelme: D
jár az 50 pont...:)
ja, hogy annyit nem lehet?



Dátum: 2009-05-24 13:27:05 -- írta: tonibacsi
Most már kimondtad!
Tartom, és még 50!



Dátum: 2009-11-13 11:26:19 -- írta: Bari
Mit mondhatnék én oly' szerényen?
Szeretlek olvasni.
Bari



Dátum: 2009-11-13 21:33:57 -- írta: tonibacsi
Szeretem, hogy szeretsz olvasni! Én a szocpolt szeretem a legjobban.



Dátum: 2009-11-20 22:25:07 -- írta: Bari
: D
én meg a nyarat:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése