2007. július 11.

Együtt

    Forró az este és párás megint,
    Enyhe szél csak szűkösen legyint.
    Az ébrenlét szimpla fonalát
    Álompókok nyála szövi át.
    Ég a párna s nem fungál az agy,
    Kezem nyomozza csak, merre vagy:
    Biztos pont apró kis köldököd,
    S ott vagyok már combjaid között.
    Csuklóm alatt bársony kis hasad
    Fel-le jár, mint olló, hogyha szab.
    Kis punádat mikor megfogom,
    Szinte lángol harmincnyolc fokon!
    Szőre mint a hermelin palásté,
    Lehetetlen, hogy lágyabb volna másé!
    Didikéidet számba veszem,
    Bájos leltár (szörnyen élvezem!).
    Szemöldöködnek néhány szála rezdül
    (Infót kapott az éteren keresztül).
    Langyos füled combomon pihen,
    Ne félj, nem nyithat ránk senki sem.
    Illat száll, mint korhadt jurta-filcé:
    Már megint a szőnyegre pisiltél!


Hozzászólások:

Dátum: 2007-07-11 17:18:19 -- írta: tucsok
tónibácsi!!
Mi az az utolsó sor??
Várjál csak... azt hiszem értem. De ha nem, akkor kérlek, ne javíts ki!
Az egészet álmodod, vagy álmodozod, és arra eszmélsz, hogy a kutya a szőnyegre pisilt.
tücsök


Dátum: 2007-07-11 23:25:36 -- írta: tonibacsi
Drága tucs!

Az egész műalkotás egy gyönyörű bársonyszőrű három hónapos vizslakutyáról szól, elejétől a végéig (sajnos néha rá is kakil a szőnyegre)

Ölel: Tb.


Dátum: 2007-07-21 07:28:10 -- írta: Nerina
Megtévesztett a kategória /igaz, somolygó+18as nincs: D - meg akkor hol a félreérthetőségipoén, nemde?!:)/... az előttem-hsz-ek kellettek, hogy ne legyen kérdésem, ill. ne kérjem számon a lágy, különleges szavak ellentéteként megjelenő 1-2 szörnyen puritánt...


Dátum: 2007-07-22 01:18:20 -- írta: tonibacsi
Jajde jó!!
Már nagyon féltem, hogy elkallódik ez a remekművem és olvasatlan marad. Megírásával kettős célom volt: 1. Tudatni, hogy családunk kibővült (Bobóval) 2. Hitet tenni amellett, hogy egy cipónagyságú babaszagú vizsla mellet elaludni van olyan, mint egy playmate mellett. Ha elmosolyintottad magad már megérte.

Köszönettel, Tonibacsi


Dátum: 2007-07-25 13:46:26 -- írta: Gabcsika
Félreérthető rövid irat
Éltetője álneve lehetne bár szimat.
Szexről lenne szó benne
vagy kutya kényezés rendre?
Ágyba leány nem pislant,
ámha pici a vizsla...
akkor szabad!




Dátum: 2007-07-26 16:50:34 -- írta: tonibacsi
Költeményed meghatott,
Lécci írjál még hatot!
Aztabazta kutyatál!
Milyen sok pontot adtál!
Remek gyógyír lelki sebre:
Pici vizsla kerek segge.


Dátum: 2007-08-04 20:32:00 -- írta: macilaci
Az elején majdnem beugrottam... a közepén kezdett gyanús lenni a ˝leltár˝:)) a végére tudtam, csakis kutyus lehet... remek!
üdv: ML.
:))


Dátum: 2007-08-07 22:41:30 -- írta: tonibacsi
Kedves Medve László!

Nagyon örülök, hogy olvstad!
Végre valaki értékeli az erotikus alkotásaimat is. (Sajnos Bibi közben felnőtt és már nem olyan élményszerü gyurmiszolni a seggét)


Dátum: 2007-08-08 08:18:02 -- írta: macilaci
:)))
a kutyák is felnőnek egyszer, sajnos gyorsabban, mint szeretnénk:)
a nickem... egy ˝túlsúlyos˝ időszakomban ragadt rám... viszont a monogram stimmel:))
üdv Bibinek is!
ML.
:)


Dátum: 2007-09-12 19:34:28 -- írta: Fili
Most ébredtem rá a hozzászólások olvasása után, milyen buta is vagyok. Ugyanis én teljesen félreértettem. De így már világos. A didikék szájba szedésén kívül.

Szeretettel Fili


Dátum: 2007-09-13 13:55:40 -- írta: tonibacsi
Sámba vesz = megszámlál nyilvántart. A Számvevőszék nem egy olyan ülőbútor, amelyet orális szexhez fejlesztettek ki, ott a nemzet bevételeit és kiadásait számlálják(nák). A számadó juhász nem anyagi ellenszolgáltatás ellenében smárol, számszerint tudja hány bárány kell legyen az akólban. A számadás sem a Rákóczi tér nevezetes szöglete, hanem elvégzett műveletek összessége. A szabály szerint, (idézem): egybeírjuk több jelölt határozós kapcsolat tagjait: partraszállás, kézhezvétel, számbavétel. A szájba vétel viszont nincs benne! A bevétel más az APEH -nek és más Kelemen Annának.

Pussz.: tb.


Dátum: 2007-09-13 19:27:28 -- írta: Fili
Így már értem, világosodott jó sokat. Köszönöm a magyarázatot!


Dátum: 2007-10-31 01:31:28 -- írta: nyilas
Megsugom szinte megjelenésekor már olvastam. Ritkán írok azonal hozzászólát, Érlellem mondjuk így Azomban nem volt akkor sem kétségem a versed igen szerhető játékos frappáns csattanóval útólérhetetlenűl egyedi példánya.
Szeretettel gratulálok!
Üdv: nyilas



Dátum: 2008-01-11 21:53:22 -- írta: szabadalom
Meghaltam a nevetéstől. Szabadott ezt? Vagy ezt most nem nevetésre szántad?

Egyébként a szóhasználatod nevettetett meg. De nagyon. Most épp Vámos Utazás Erotikában című művét olvasom. Azon derülök ilyen jókat.

Talán túl fiatal vagyok már ezekhez a nemiszerveket becéző szavakhoz. Vagy túl exhibicionista.
:)

Egyébként tetszett. Jó vers. Csak én nem tudtam nevetés nélkül végigolvasni. Bocsáss meg, ha szentségtörést követtem el ezzel.

Üdv, Adri



Dátum: 2008-01-12 23:15:21 -- írta: tonibacsi
Adri drága!

Itt egy mákszemnyi erotika sincsen! Egy kölyökkutyáról szól (Bibi), akivel együtt aludtunk el. Kislány punája a pisilője. Nemiség itt nem is ég!

Üdv: tonibacsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése