2007. július 10.

Re

Esik
Rigótetemet
Bontogat a szél
S az enyészet zsoltárai
Elébünk térdepelnek.
Zsebeinket tépi
A nyurga bogáncs,
Karcos a nap
Pauszpapíron
Kaparászik a látóhatár

Hej paradicsommadár!

Esteledik
Huszas izzók bűvöletében
Vecsernyél
A néma imádság,
Kondul a csend,
Csonkafülű
Mázatlan fazekakban
Döng a bogár

Hej paradicsommadár!







AMF - Hozzászólások:


Dátum:
 2007-07-11 01:12:49 -- írta: Scytale
˝Hej paradicsommadár!˝

Hát ugyan mi más...?:))
Megkapó versed, ismét... nem győzöl ámulatba ejteni leleményességeddel, s remek költői képeiddel. Szavaid mindig érdekesek... sokszor csak ámulok... s köszönöm mindig hogy olvashatom, kedves Tónibácsi...

Sky



Dátum: 2007-08-13 22:25:08 -- írta: tonibacsi
Kedves Sky!
Látod-e, ez a virtuális akólmeleg azért nem melegíti fel a magamfajta öregember köszvényes magányát. Paradicsommadár hozzászólásából mintha valami karácsonyos gyertyafényes meleg áradt volna... Örültem. Írtam egy paradicsommadaras verset, nem is olvasta... A Te kedves július 11.-i ˝Re˝-re külön versben reagáltam (hogy örülj), te meg eltüntél. Lehet, hogy nem is hús-vér embereket takar ez a sok nick? Ezekbe a kis fehér ablakokba mást írunk mint amit szemtől-szembe mondanánk? Lehet, hogy Tarpay összpofájú kutyája is csak egy winchester pléhkasznijában vonyít? Vox személyisége annyira megérintett, hogy eposzt fabrikáltam belőle. Egy gyereknek azt írtam: kurva nehéz így írni, személyes üzenetben küldött melegebb tájakra. Nem kéne innen lepattanni? De ki a franc ír ilyen elragadtatással mint Te? Vagy a Sky is egy szerverállomás fedőneve?



Dátum: 2007-08-17 19:43:55 -- írta: paradicsommadar
Drága Tónibácsi!
Szégyenlem magam, hogy mire észrevettem volna, már el is került a látókörömből... De had adjon felmentést a boldogság-bánat megélése, belehalása... S őszintén szólva a bánatomon igyekeztem úgy úrrá lenni, hogy csak vidám dolgokat próbáltam befogadni... nem tudtam volna több fájdalmat elbírni... Ez is egyfajta védekezés... ugye most már béke van a szívedben...
S persze, gyönyörű volt... köszönöm. Tiszta szívből köszönöm...
LECSÓPIPI:)
p. S. a LECSÓPIPIS vers - csupa nagybetűvel - remélem nem fogja a figyelmem elkerülni... különösen, hogy most munka helyett szabi... lehet ízlelgetni itt némely dolgokat...

Nagy-nagy szeretettel ölel: Lecsópipi

PPP. SSS:) Személyesen minden könnyebb... de talán itt is lehet emberszívű emberekre találni... talán hajt az idő, nem jut mindenre... így lehet némi figyelmetlenség... elkerülhető lenne egy kedves kis figyelmeztetéssel... hogy ˝ Te..., hát nem veszed észre, hogy érted, neked?:)
Mosolygósast... nyáron is melegfényest, örömtelit... mert én ezt érzem, amikor Tónibácsizom...



Dátum: 2008-03-18 13:50:38 -- írta: Edafelicia
Tökéletes vajon a tökéletes?
Ezt bizony sohasem tudhatjuk meg.
Bízunk, hogy értő fülekre és érző lelkekre ˝ébredünk.˝
Lehet, hogy csúnya, lehet, hogy szép!
Lehet, hogy fiatal, vagy szép kort élt!
A lényeg a lényeg, kedves tonibacsi!
Szeretni és szeretve lenni, - s az a csalafinta hetedik érzék...
Bár a különleges elme is gyönyörködtet...

Szeretettel ölellek:
Eda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése