2008. október 21.

Apukám világa

Valamikor Bergengóciában
Hol a lányok korán fekszenek,
Nem kefélnek még az iskolában,
Make up nélkül jobban tetszenek,
Ahol minden langyos és sivár volt,
Vállrándítva azt mondták: O. K.!
És beült a pult mögé zenélni
Csiszár Jenő, a vándor-disc-jockey.

Néhány kiscsaj ekkor vette észre,
Erényöve már nem éri át,
S minden elcsépelt maszkot letépett:
Álszemérmet és prüdériát.
Persze gyakran csábított az ördög,
Az övé lett (és a lányoké),
Központ volt, mint Salomén a köldök
Csiszár Jenő, a vándor-disc-jockey.

Észrevétlen felpörgött az élet,
Megszokta a mámort és a szert,
A sok kiscsaj hamar másoké lett,
S könnycseppektől sós lett a desszert,
De az utcán száz parola várta,
Hobók-, kurvák-, sittes srácoké,
Pedig néha őket is lehányta
Csiszár Jenő, a vándor-disc-jockey.

Ám egy este beindult a hinta,
Itt nem számít úr vagy proletár,
Kábszeres, vagy szétette a tinta
(Két-három perc neki is kijár!)
Szépek, bolondok, vagy fekpad-kemények,
S olyan mindegy mániások-é
Telefonon megmarad reménynek:
Csiszár Jenő, a vándor-disc-jockey.

Hívők, királyok, ászok, közlegények
(Telefonálók) egy vérből valók,
Vastagok, vagy cefetül szegények,
Mert hiányzik a jó szó és a csók
És az éter hullámán eveztek...
˝EZ A VONAL MÁTÓL MÁSOKÉ!˝
S a konnektort szép lassan kihúzza
Csiszár Jenő, a vándor-disc-jockey.



AMF - Hozzászólások:


Dátum:
 2008-10-21 17:42:25 -- írta: reNapgyermek
haha!


Dátum: 2008-10-21 21:23:15 -- írta: tonibacsi
Ezt hamar megbeszéltük!
Re-releváns itéleteidre mindig számítva: tonibacsi


Dátum: 2008-10-22 22:39:01 -- írta: mafla
Tonibacsi!
˝kurva (?)˝ (áttétes+ áttételes idézet!) jó! A vers kifogástalan (hat, rímel, üzen!) minden szempontból! De nincs jogod ítélkezni!! Szerintem!!

egy mafla, aki szereti a (miattunk/általunk élő és elvérző) gyerekeket (Haha! A közhelyszótár eladó!)


Dátum: 2008-10-23 22:08:46 -- írta: tonibacsi
Az Apukám világa a kilencvenes évek végén volt a Petőfi Rádió későesti műsora. Minden héten beovashattam (vagy beküldtem) pár versemet. Később a Csiszár kazettáján is megjelent a Maszturbáló derejemetsző és más versem. Én szerettem Csiszit, jól kijöttünk. Az utolsó (szilveszter esti) adására írtam ezt a verset. Itt ítélkezésről szó sincsen. Az ˝Ezt nektek˝ c. Csiszár kazettán meghallgathatod (ha érdekel) Ez már történelem.

Pusszantás: tb.


Dátum: 2008-10-24 20:58:51 -- írta: paradicsommadar
Tónibácsi drága!
Talán nem kell Bergengóciába menni az életért... melyet elmesélt... bár esetenként jobb lenne...

˝Mert hiányzik a jó szó és a csók
És az éter hullámán eveztek...
˝EZ A VONAL MÁTÓL MÁSOKÉ!˝... igen, azt hiszem ez olyan üzenetféle volt...

Szeretettel: Paradicsommadár



Dátum: 2008-10-24 23:31:05 -- írta: tonibacsi
Drága Arany Pipike!

Ez csak történelem. Kilencvenes évek. Mindennapos voltam az Apukám világában. Ezzel a verssel bucsuztam egy szilveszteri műsor végén a Csiszitől. Sokakkal ellentétben én szerettem. Rajta voltam a kazettáján is (Ezt nektek 1998)

Ölel: tb.


Dátum: 2008-10-25 07:08:10 -- írta: paradicsommadar
Tónibácsi drága!

Mert, amikor a reggeli kávé mellé megcirógatja a lelkem a válasza... nos, a történelem ismétli önmagát... s mindenki szíve szerint magyarázhat mindenféle mögöttest a sorok mögé...
Tudtam, elolvastam a korábbi hozzászólást... mégis rá lehet huzigálni a jelenre is... akár az ittlétre...

Nem is arany... csak egy kis Csipkebigyó:)

Szeretettel öleli...


Dátum: 2008-12-06 21:32:08 -- írta: Csipi
ÁÁÁ megtaláltam!!:)))
Ünnepélyesen kijelentem: Jó fej vagy! (Üdv a klubban: D)

Vigyorogva: Betti


Dátum: 2008-12-07 13:08:17 -- írta: tonibacsi
Szia!

Köszönöm a nemes látogatást!

Már kinyomoztam a ˝B e t t i˝-t... és eszembe jutott a hatvan évvel ezelőtti sláger: lehetnél Betti, Besszi, Líza, Liszi

Ölel: tonibacsi


Dátum: 2008-12-08 11:35:54 -- írta: nyilas
Szia tonibácsi!
Remek!
Történelem, mégis áttétekkel a Ma. Ezis Király, kortárs ballada, ham ettem...:)
Szeretettel meg: nyilas



Dátum: 2008-12-08 12:15:35 -- írta: sear
Jéé, ezt te írtad? Ma már nem igazán hozol össze ilyen jókat, ahogy észrevettem:(

sear


Dátum: 2008-12-09 17:39:06 -- írta: tonibacsi
Köszi nyil!

Igen történelem. Így igaz.
Csak nagy különbség van a ˝szalagos irományfedél˝ versei és a cybertérbe kilőtt versek között. Biztos érted!

Legyetek jók! És szeressétek Odor Emíliát!


Dátum: 2008-12-09 18:18:26 -- írta: tonibacsi
Az Eurocenter parkolójában megszólított egy román cigányasszony: Bácsika vegyen egy par zoknit! Odadommá fejláron! Hosszan tűnődtem, vajon mért mondta? Bácsika...? De nem is fontos!


Dátum: 2008-12-10 17:21:18 -- írta: kismeszoly
Tónibácsi! Én ezen nem kacagok! Kutya egy világ volt mondják, de én tizenöt évesen éjjel átgyalogoltam a koncert után a városon a Tabánból Pestlőrincre. Akkoriban nem kellett hozzá bátorság! Összefirkálni a telefonfülkét, na ahhoz kellett, mert az első arrajáró férfi szájonkapta a sihedert! Jó ez a versed, régi időket ébreszt bennem.
Szeretettel KIsm.


Dátum: 2008-12-10 21:15:37 -- írta: tonibacsi
Köszi az olvasást Mészi! Kicsit összezavartál! Majd egy szivar mellett megbeszéljük arégi szép időket!

Ölel: tb


Dátum: 2009-11-11 12:42:47 -- írta: Bari
szétröhögtem az agyam... lehet, hogy nem kellett volna,
de nagyon jó lett. átvertél.: D vagy nem értem. de nem érdekel, mert tetszett...:)
Bari


Dátum: 2009-11-11 21:22:28 -- írta: tonibacsi
Nem teljesen értem az átverést.

Az apukám világa Csiszár betelefonálós műsora volt. Több adót is megjárt, az utolsó a Petőfi volt. Az utolsó szilveszteri adás ˝zárszava˝ volt a fenti vers. Csiszár műsorában voltam rendszeresen Tóni bácsi.

Üdv: tonibacsi


Dátum: 2009-11-12 11:25:59 -- írta: Bari
Na látod... ezt nem tudtam. az átverést arra értettem, hogy a cím engem megtévesztett. Én nem ismerem ezt a műsort. Köszönöm az infót.:)


Dátum: 2009-11-12 14:30:16 -- írta: vitorla
Tóni! Ez Qrvajó!:))) Apukám!:)) Az a világ nem régen volt, de JÓÓÓÓ volt!:))
Ölellek nevetősen!
vitorla


Dátum: 2009-11-12 19:01:36 -- írta: tonibacsi
Csiszár szavajárása volt: ˝Tudsz élni! Tudsz élni˝ Ma már nem tudok - pedig próbálok!

Majd egy szivar mellett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése