2008. október 10.

Ringlispil

Aranycsillag-kötényű gipszmasszával felgrundolt angyalok trombitálnak
Peremzavarás nélküli hidrogénhajú kupolafrizurákkal,
Húsvétlila bűnbánó karakülbársonyimitációs szalagokkal,
A pipskedő porbundás salétromnagymagyarországos végtelenbe.
Százmásodperces utjára küldvén a polisztirolarany
Liliombibékkel telepatronázott virágmézeshét díszszekeret,
Hadd húzzák a dukkózott dagadó rugójú díszcsődörök
Amperszagú agyonzsírozott kúpkerék- áttételeikkel.
Utána forgó-zenélő hatszemélyes poliészter Kothgasser csésze,
Továbbmenet nincs! Tessék van még hely!
Bugdácsoló mandolínszinű szandolin hányingeres próba nászuttal.
Csokornyakkendős Günthermann-féle béka,
(Gipsz másolat, a társaság ajándéka).
Teniszező szakállas angyal, maszturbáló gumivaranggyal,
Újratölthető tartalék szerelemmel.
Vákuumformázott szökőkút-váza eredeti Boucher angyallal,
Battery-operated Tiffany lámpával töltött kindertojás.
Staffordshire-i Hit- Remény- Szeretet (integrálhab, mosható kivitelben)
Kestner & Co. Cserélhető fejű baba megőrzött állapotban eladó
Operett parti túrák - diszkrét ügyintézéssel - két szem plusz pótágy.
Eldobható míder és napernyő, bieder smizett jutányos áron,
Flokkolt szivek Valentin napra, masszív faszív bársony béléssel,
Garantált túléléssel víz, kereszt, vagy amit akartok:
Szar tok szászenrehegedűvel, gyanús nedűvel: trendi brandy,
Odamenni, ahova más is, digitális felfújható nyálbarbie szereléssel,
Louis Vuitton Yorkshire Terrier szállító cekkerével,
Üvegházhatású atropínturbós duplaspirál tekintetekkel
Össejttenyésztő, ránctalanító, bőröregedést késleltető ajakrúzzsal
Anjou Rouge Terres Chaudes, afrodizeákumok Valentin napra,
Utazás! Kérdezze vagontanácsadónőjét, gyógyszerészét!








AMF - Hozzászólások:


Dátum:
 2008-10-10 23:14:13 -- írta: A-ny
...... gyanítom célja volt TB. -nek ezzel a verssel és ajánlással... az irónia okát nem firtatom, de ez a frenetikus, kreatív szóözön mindenképpen mosolyt érdemel, én vigyorogtam (és ezt nagyon nagyon KÖSZÖNÖM!)

szeretettel: A-ny



Dátum: 2008-10-11 01:09:14 -- írta: kopogtato
Nem is tudom így hirtelen, hogy melyik tetszett a legjobban.:)
Talán a mosható hit-remény-szeretet.
üdvözlettel: kopogtato





Dátum: 2008-10-11 09:21:33 -- írta: Edafelicia
Drága, Aranyos Tóni!
Imádtam! Mindenki a maga módján, úgy ahogy kitelik tőle!:)))))
Fülig érő szájjal nevettem.

Szeretettel ölellek!
Eda



Dátum: 2008-10-11 10:01:02 -- írta: tonibacsi
Orsika, drágám!

Ez azért nem ilyen egyszerű. Ez egy vájtagyú írás. A Staffordshire-i Hit Remény Szeretet egy olyan iparművészeti kreálmány, mint nálunk a gitározó Dériné. Létezik gipszből szarból mindenből. Külön-külön semmi bajom a három Szubsztanciával. Azt hittem, a Günthermann béka jobbanfog tetszeni (az ugyanis jó fej, nem is érdemli meg az Eda)

Én külön kétkötetes olvasási segédletet szerkesztettem a vizköpő sárkányokról (szöveg+ ábra) Sajnos az Egyetemes kopogtatótörténet c alapművem félbemaradt, amikor eltüntél az éji homályban(. Minden aprehenzió nélkül)

Üdv: tonibacsi



Dátum: 2008-10-11 10:12:57 -- írta: tonibacsi
Látod, A-nyom!
Az 5995 AMF tagból négy öt tonibacsikedvelő maradt. Most már csak testreszabott verseket írok. Irónia, persziflázs, humor, Günthermann-béka nélkül szart ér az élet.

Köszönöm a későesti olvasást, hogy Veled lehettem!



Dátum: 2008-10-11 10:18:37 -- írta: tonibacsi
Drága Edafelicia!

Minden privát üziért két ilyet kapsz ajándékba! Hogy örülj! A honlapod minden négyzetcentimétere ki van nyomtatva, felragasztva parafa táblákra, és most hegyezem a dartjaimat!



Dátum: 2008-10-11 10:20:23 -- írta: kopogtato
:))
Szeretem én a békákat. Günterman ide, Günterman oda.:)
Csak tudod (és ezt hozzáadhatod az egyetemes történeti enciklopédiához is), vizuális tipus vagyok, megjelent előttem, ahogyan valaki amolyan Ágnes asszonyként mossa mossa a hitreményszeretet.:))
Ne reménykedj, nem tűnök el csak úgy...
:)
Üdv: Orsolya



Dátum: 2008-10-11 10:23:16 -- írta: Edafelicia
Jó mulatság, férfi-munka lesz!:)
Nehogy megártson, minden szépet!
Eda



Dátum: 2008-10-11 13:48:42 -- írta: A-ny
drága TB. még másnap is újra olvasva ˝szakadok a nevetéstől˝! Elteszem tankolos versnek...... nagyon jól sikerült humor kategóriában veri nálam a palát! talán majd 1-szer kontra jövők:)

somolygós szombati üdvözletem!
a holnapit majd vasárnap:)
A-ny



Dátum: 2008-10-11 16:40:31 -- írta: mafla
Hát, tonibacsi...
Kemény, nagyon, s nem nevettem. Szomorra görbült szám. Nagyon jó vers! A francba is! Mit tudtok Ti itt!
(S a hibák, ha nem véletlen elgépelések, ebbe a versbe akár helyén is lennének.)
Hihetetlenül ható, csattogó! Tele olyan fájó, csodálni való, összehányt képekkel, gondolatokkal, hogy nem csak a szemem, de a szívem is sírásra kerekedett! Több oka volt...
Ja, s hogy kell elválasztani ezt a szót a versedben?:) Fa-szív vagy fasz-ív? Mindkettővel remek, természetesen!

Szeretettel
Mariann



Dátum: 2008-10-11 17:44:03 -- írta: Ciszmoll
Szia tónibácsi!

Lenyűgözöl könnyed szemtelenségeddel, és eddig is gondolkodtam megemlítsem e Szentkuthyt akihez megdöbbentően hasonló elánnal tudsz kiakasztani.
Én ugyan nem sokat olvasok, itt Amf -en, mióta divat lett a csudálatos módon látószeműek menetrendbe állított kinyilatkoztatási, MEG FELHÁBORODÁSI ceremóniája, de én is megkedveltelek már az elején s időnként megrágok egyet egyet a műveidből.
De nem ontom a statisztikát.
A tónibácsikedvelők is csavaroghatnak, ne aggódj, vannak azok elegen



Dátum: 2008-10-11 20:30:16 -- írta: Syringa
Van vagy húsz ülés van ezen a ringlispílen. Én abba ülök, hogy ˝Továbbmenet nincs˝ - mert ott van még hely...! De jól be kell kapcsolnom a biztonsági nyavalyát, mert már most szédülök... Pedig még el se indultunk. Megvárom a többieket...
Örülök, hogy itthon vagy, Tonibácsi!
üdv: Sy.



Dátum: 2008-10-11 21:57:21 -- írta: Syringa
Jó ötlet volt, hogy ciszmoll Szentkuthy-t említette, mert nagyon találónak érzem a párhuzamot, hiszen azt a tömény jelenlétet, és megélést, ahogy Ti a dolgokhoz nyúltok, tényleg hasonlóképpen lehet érzékelni mindkettőtöknél. Ez a vers is olyan fárasztó és mégis jó, hogy az ember tényleg kiakad tőle. Pozitív és negatív kiakadás egyszerre! Én mindenesetre szédülök, akárhányadik olvasásra is.
szeretettel: Sy.



Dátum: 2008-10-11 22:48:39 -- írta: tonibacsi
Ejnye!

Akkor penis fractura-t írtam volna, vagy penis lateroflexiót. A penis clinoideus filogenetikai alkalmazkodás és semmi rendellenes nincs benne, kár írni róla. És ne sírjál! Inkább írd ide a hibákat, hogy tanuljunk belőle!

Köszönettel: tonibacsi



Dátum: 2008-10-12 00:59:47 -- írta: kosa

... na ebbe jó alaposan beleszédültem, fergeteges... s gyanítom, hogy az ˝Utazásnak˝
még koránt sincs vége, s hogy hol lesz a megálló azt még a ˝vagontanácsadónő˝ sem tudja,
a ˝gyógyszerészről˝ meg már nem is szólva:)

Szeretettel
Emese



Dátum: 2008-10-12 10:42:34 -- írta: tonibacsi
Ó kosa!
Ne fesd az ördögöt - még képi alkotás formájában se - a falra! Ujjé a ligetben nagyszerű, de nem lehetne mégis pumpa? (Boborján)

Ölel: tonibacsi



Dátum: 2008-10-12 10:50:56 -- írta: tonibacsi
Akkor Szentkúthyzok egy kicsit!

Igazat adok abban, hogy furcsa atmoszféra kezd itt kialakulni. De hol nem? És sok hajdani tonibacsikedvelők is elpártoltak.

Örültem, hogy erre jártál, sajnos takarítás közben vagyok, nem tudlak semmivel megkínálni. Gyere máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése