2009. július 15.

Tarantula

(Syringának)

Itt fekszem
Mint egy bodoni-antiqua nulla
Tarantula andrenivora Walek
(a balek)
Tarantula hulla.
Szájszervem szerveremmé alakult
Elvakult
Mind a nyolc szemem
S ha néz is
Az ontogenézis
Webkameráimat kioltja.[nobr]

Csápommal szkájpolok
S ápolok
Minden on line kontaktust
Taktust
Tíz lábbal dobolok
Blogolok
Blogok a lelki szegények
Mert övék az internet
A háló!
Halló!
Tévedés!
Futópók nem sző effélét
A fél lét
Rámegy és a kötelesség!
Tessék
Engem békébe hagyni!
Megbékéltem a földi honnal
Potrohommal
És büszkén hordom
Additional recordom
Igaz,
Elég rég banneroltam
Nőstény pók voltam
Az is megeshet
Keshedt
És vézna
Ne nézz na!
Megöregedtem
Szájszerverem nem is találom
Minek csinálom?
Álom.

Cyber korok!
Rajtatok az arany bulla:
Fekete tarantulla hulla









AMF - Hozzászólások:



Dátum:
 2009-07-15 22:34:35 -- írta: janos
Tarantula ijeszgetés, bár igaz, rádragad hálója, ha hozzáérsz-emberre nem veszélyes, ezt írja a lexikon ez pók egy kis édes.

Persze más az, ha szuper(pók)háló lesz éjszakai nyugágyod...

Grat:
János




Dátum: 2009-07-16 07:12:57 -- írta: Syringa
Jövök
visszavágóra
addig gyújts egy rágóra
rág az óra
éjfelet
angyalok az éj felett
őrködnek a
csillagok
csillogok míg elhunyok
hunyok egyet
fáradok...
Sápadok, meg örülök
Megőrülök!
Ilyen nincs -
tonibácsi egy nagy kincs!

(... hogy értsd az időpontot, tegnap éjfél körül írtam, csak elfelejtettem ok-t nyomni...)

Imádlak, tb!

Köszönöm szépen a tarantula ódát, csak hogy meg ne ártson, iszok hozzá szódát.

A meglepetés sikerült
versed szívembe-bekerült...:)))

Ölellek, nagyon!
Sy.


Dátum: 2009-07-16 11:02:42 -- írta: tonibacsi
Te is másképpen hallasz,
És másképpen vall a Pallas
Másképp említi a Tora
Hallgassunk Hermann
Ottóra
Tarantula: szájszervvel nemző
Naphosszat kefél, és nem sző!


Dátum: 2009-07-16 19:57:40 -- írta: tonibacsi
Ezen sorok Janos hozzászólásához íródtak, techno-neurotikus okokból kerültek ide. Bocs.


Dátum: 2009-07-16 20:28:07 -- írta: ariel
Gratulálok.!!
(Ez a cyberpók már mindenkit behálózott, sajnos. Nem, lehet belőle ˝kitekeredni˝...)
Üdv.
Ariel.


Dátum: 2009-07-16 21:12:15 -- írta: Syringa
Megkönnyebbültem, tonibácsi... hányszor elolvastam a Jánosnak szóló hsz-t, és hányszor képedtem el rajta...:)
É hol van a nekem szóló hsz?!?!?:)) Vagy Te se nyomtál oké gombot?:)


Dátum: 2009-07-16 22:19:03 -- írta: tonibacsi
Neked a borjúbőr kötésű FŐVERS jut.

Náncsinéninél kétféle étlap van (mint a régi szép időkben) árazott és ár nélküli (a hölgyeknek) A fiúknak szánt HSz-t összekeverni a lányokéval pont olyan, mint e két étlapot fölcserélni.

Ezer bocsánat! Egyetek, igyatok gyerekek! A vendégetek vagyok!


Dátum: 2009-07-16 22:22:52 -- írta: tonibacsi
Nem is fogsz! Már minden sarokból feltöltött szövőmirigyekkel várnak a szívószerverek!
Még a világhírű clipper is be lesz hálózva!

Pusszantás!


Dátum: 2009-07-16 22:27:00 -- írta: Uccika
Szenzációs!!

ölel: uccika


Dátum: 2009-07-16 22:34:12 -- írta: Carie
Ssssssssz, de jó!
Mondanám, hogy pitypangdíjas:)))

üdv szeretettel
Carie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése