2008. július 22.

Hexameterek

(szabad felhasználásra Gabcsikának)


Látod-e mennyire egyszerű így teleszarni a verssort!
Íme a daktilusok nyüzsögése a spondeusok közt:
Pattog a szép hegyi pisztráng, szinte a víz tetején már,
Versel a vízben a hal, meg a víz tetejéről a tajték.

Szemben a nagy zuhatag friss harmata is bele dobban.
Közben a dankasirály is hexameterbe pofázik.
Végül a hegy tetejéről a nagy fakopáncs szava döntő
Száz mora pattog a csőrén fürge kukackeresőben.
Sok didi kergeti, lengeti éjjel a bárban a ritmust,
Nem hiszem el hogy a diszkó ördöge mind csupa fárosz!













AMF - Hozzászólások:



Dátum: 2008-07-22 20:36:37 -- írta: Kolomp
Mért nem somolygó?:) különben meg... ilyen könnyedséggel sem fogok soha időt mérni...
Jót mosolyogtam s még tanulni s tanultam... próbáltam...:)



Dátum: 2008-07-23 08:52:46 -- írta: tonibacsi
Szia!
Elmondom Neked, hogy a témakörök listája - szerintem - nagyon szűkös. Végülis az a legklasszabb az AMF-ben, műfaji kisérleteket, ötleteket, rendhagyó (műfajtalan) baromságokat is be lehet küldeni, legfeljebb kapunkegy nagy 0 hozzászólást. Na most elmegyek a falu végére kolompolni...



Dátum: 2008-07-23 10:07:20 -- írta: Edafelicia
:)



Dátum: 2008-07-23 18:45:09 -- írta: A-ny
jászi könnyedséggel mutatni fityfiriszt:), le a kalappal!
(ámulok és bámulok...... van mit (el)lesni
tisztelettel: A-ny



Dátum: 2008-07-28 22:46:46 -- írta: tonibacsi
Nézem nézem, csak nem értem!
Erre a fityfiriszes, kedves HSz-re már válaszoltam. Eltűnt!
(Ezredes! Nyomozza ki ki szarta le a teknősbékámat...)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése