2008. július 29.

Ronto

A túlsósoriak is mitőlünk valók,
Csak most már nem elég csonttal fogni!
Poszitára nem megy át senki,
Bocskorpénzt nem kapnak!
Várjon szépen mindenik sorára

Újhold, új király,
Hozzád híttak engem vacsorára

A juhnyáj is szerteszéled tőlük,
Fondorlattal elmennek görögnek,
Asszonyaik rontásokat tesznek,
Cserépbubát fazekakat törnek,
Vállrándítás nékik a bor ára.

Újhold, új király,
Hozzád híttak engem vacsorára.

Jöttmentekkel kigyókövet fújnak,
Ördöngős van mindenik családba
Huncutlelkűek törökverőnek,
Megolvasható a Bibliába.
Igaz ember hajléka a vára.

Újhold, új király,
Hozzád híttak engem vacsorára.

Jászlainkba rontó szöget vernek
Megkötik az esőt mielőlünk
Ráböjtölnek a hazafiakra
Pénzeszsákra szapulják a bőrünk.
Amilyen a gyökere, olyan lesz a szára.

Újhold, új király,
Hozzád híttak engem vacsorára.





AMF - Hozzászólások:



Dátum:
 2008-07-29 20:07:23 -- írta: Kolomp
Na... ennek a versednek viszont találtam egy másik értelmezést is - különösen az utolsó szakasznak -, de az AMF-en nem lehet politizálni:)



Dátum: 2008-07-30 20:18:12 -- írta: tonibacsi
Kicsit lehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése