2009. április 21.

Blog

Elvették saját blogom,
Pedig jogom
Van a blogomhoz!

Ahogy most végiggondolom,
Feltételezni van okom,
(ahogy tallózok sorsomon)
Ez is pofon.
Mellényem újra gombolom,
A piszlicsáré gondokon
Mint hajdanán a fjordokon
Áthajózok,
Sok dokkon nem is időzök,
Néha nőzök,
S megtudja barát, rokon,
Hogy újranyíló blogomon,
Pofám bizony be nem fogom!

Lesz egy saját oblongumom,
Ha ezt a régit már unom.
A régi hol van, nem tudom,
Körömet újra nem futom.

Kiszakadt lap egy régi blokkból,
Ennyit tanultam, ím a blogból.
Üveghegyem volt sörhabokból,
S kirúgtak a hátsó sarokból!




AMF - Hozzászólások:

Dátum: 2009-04-21 14:27:04 -- írta: Tarpay
Egykor én is megszerkesztettem
paralell-derék szögnégyzetem.
Egy idő után, mint éles fokos
vert fejbe a tudat, blogom csak időszakos.
... én lemondtam róla, tovább már nem kerestem.
Maradtam tisztelettel
sörhabos gyomorfeszülettel:
öcséd, a Tamás


Dátum: 2009-04-21 15:18:00 -- írta: A-ny
górdiuszi csomón
ül piciny-nagy popóm
megfuttatott
a kurva élet,
hozzám szegődött,
s lett vadász kopóm
etetem, itatom
hegyen-völgyön át
évődöm
futom köröm
sorstársra lelni
mily (kár)öröm

fityisz a piszlicsáré gondoknak! Tónibácsi szívemből szóltál! még ha szomor, s fájdalom habzott a sörsarokból, jégkockába zárt üdvözletem küldöm az északi sarokról!

csak hogy legyen icecub az icce/kupa sörhöz:)

Tiszteletem!

a-ny

"Mint hajdanán a fjordokon
Áthajózok,
Sok dokkon nem is időzök,
Néha nőzök,"



Dátum: 2009-04-21 15:21:29 -- írta: A-ny
és ajánlom 6-ik pettyes sermentes magam!
ez a felhang megnyert, s letepert!

ragyogjanak a csillagok......... grat. TB.!


Dátum: 2009-04-21 16:19:43 -- írta: tonibacsi
Látod, sarkát ha nem fogom,
Kihuzzák alólam a blogom.
Leróttuk tiszteletkörünket,
Megihatjuk már a
Töki szilvóriumot.


Dátum: 2009-04-21 16:46:31 -- írta: tonibacsi
Lehetséges, hogy te is nőzöl?
Vagy ez a trend, és feltünőzöl?
Mit lehet még egy szép popóval?
Megáll az ész, csak nem kopóval?
Egek ura, nyujtsál kegyelmet!
Pasiknak vallok itt szerelmet?
Aki itt nem vérbeli hacker,
Mi a szart kezd a nick-nevekkel?
Azt hittem végre van A-ny-om,
S most más világra visz a nyom?
Mi lesz velem, ha ez A-ny agg,
Férfi, és nem nyersanyag.
És csupán játékot művel,
Tökönszúrom egy kötőtűvel!


Dátum: 2009-04-21 16:49:52 -- írta: A-ny
jaj... véletlenül benne maradt
először nem akartam írni semmit,
csak kiemelni a piszlicsárés részt,
de félrement:(


Dátum: 2009-04-21 17:01:14 -- írta: Tarpay
Még hogy töki szilvóriumot!?
Na, azt már nem!
Oda én vissza lábam nem teszem,
ahol már engem senki sem ismer.
(s mert régi, szülőtlen házunk, ha látnám
még berúgatlanul is,
új ajtaját berúgnám.
... Nem kérek - mást javallj! - fejemre
ily˝ ódiumot!

(Ha nyáron, bográcsod körül
a klottgatyás, utolsó moh-magyar táncot eljárjuk,
a többit majd aközben, amíg a hús pörkül,
s pár fröccs közt,˝sub rosa˝ megdumáljuk.)
Addig is vigyázz magadra!
Éhes
Tamás


Dátum: 2009-04-21 17:35:03 -- írta: Edafelicia
˝S megtudja barát, rokon,
Hogy újranyíló blogomon,
Pofám bizony be nem fogom!˝

Szeretettel olvastalak!
Edafelicia,- aki csak nő:)



Dátum: 2009-04-21 18:27:03 -- írta: janos
Az Óperenciás (fjordos) tengen,
de még az Üresüveg-Hegyen is túl,
élt a Blogok Királya úgy
mint Marci Hevesen(most már ott is kevesen).
De zord-módon kirúgták,
seggen csúszott a sörhabon,
de Üveghegy alján szépen leblokkolt-
s benyújtott egy rosszaló nyilat-kozatot.
Jön még kutyára dér, ha megnyitja száját
-na meg azt a privát Blog-ármádiát-

Grat. János







Dátum: 2009-04-21 18:30:58 -- írta: Lemli.Rozsi
A pics-paccs
Minek az nagy flanc
Vegyél inkább nimfát
De etesd-itasd is ám
Ha okos lesz szintén
A Blog mát nem is kérdés
Ha hatnapig aludnál
Ő kutyus módján
Étlen-szomjan vigyázná
Gazdája álmát
Felébrednél kómásan
Ő röppene válladra, mókázva

Grat Rózsi


Dátum: 2009-04-21 19:08:46 -- írta: kopogtato
Nyugi, az üveghegyen túl ott van az üvegvisszaváltó.:) [tudom, ez cé kategóriás]:)

Néha idetévedek, és rájövök, hogy jó téged olvasni.
Orsolya


Dátum: 2009-04-21 19:09:31 -- írta: csabaiandy
hááát mindent leírni nem szabad:-) mindennek megvan a maga hátulütője.:-)


Dátum: 2009-04-21 20:11:27 -- írta: Uccika
:)


Dátum: 2009-04-22 00:14:51 -- írta: Romoska
Az, hogy az elsősorból kirúgnak valakit, az már szinte törvényszerű, de, hogy a hátsósorból is, hát ez már tűrhetetlen!

Szeretettel: Romoska


Dátum: 2009-04-22 16:06:10 -- írta: TiTi_
Tetszik:-)
Szeretettel, TiTi


Dátum: 2009-04-23 13:31:06 -- írta: tonibacsi
Lehet manapság bárki nő:
Egy tabletta, s már kinő.
Huszár is lett már márkinő,
Az a fonos, hogy minő!
Ha szőrös, mint egy ünő,
Jobb, ha jó távol van ő!
Tegyen meg mindent értem ő,
S jegykendő lesz a keszkenő.


Dátum: 2009-04-23 14:11:30 -- írta: Edafelicia
Derűt hoz és szép a versed!
Szeretem a művészeted!



Dátum: 2009-04-24 09:49:05 -- írta: szabadalom
Keserű irónia, versbe ágyazott szubtil célozgatások (érteni vélem ám...:)... Tragikomi-kum. Uni-kum. Prakti-kum. Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése