2009. június 28.

Vadkacsa

Eozin nyakamon
Táncol a napfény
Színes és gyönyörű
Látod-e, az tény

Sap-sap sap-sap
Hívom a párom
Hűvös az éjszaka
Itt kell háljon

Drapp-drapp drapp-drapp
Foltos a tolla
Szólj, hogyha valahol
Láttad volna!

Vap-vap vap-vap
Húzom a csíkot
Keresek valami
Moszatot, gyíkot

Eozin nyakamon
Táncol a napfény
Színes és gyönyörű
Látod-e, az tény!




AMF - Hozzászólások:

Dátum:
 2009-06-28 20:20:06 -- írta: szocpol
:_)))BÁJOS! Megszeretteted a tökmagokkal a sáslakót.
Ez a kacsa nagyon hasonlít valakire... és ez nem kacsa!
baris



Dátum: 2009-06-28 23:54:45 -- írta: tonibacsi
A 0 HSz-es vadkacsa!

Végre egy olvasó! Köszönöm a Háziréti-tó vadkacsái nevében is!



Dátum: 2009-10-02 08:16:43 -- írta: Carie
Sap-sap-sap
le-föl járnak a lábak,
vidám tollasbálban
kacsatáncot járnak.:)


Aranyos! Szerintem sok-sok jókedvű mondóka kell a törpéknek, ráadásul élvezet hallgatni amikor nagy lendülettel mondogatják.:)
Köszönöm a meghívást, örömmel jöttem, olvastam.

ölellek tonibacsi sok szeretettel
Carie



Dátum: 2009-10-02 19:23:02 -- írta: tonibacsi
Csak egy kis dallam és türelem kell! Nekem ezek jobban tetszenek, mint a

Azért rossz ez a Shengen
Senki nem dug meg engem

Jellegű versek.

Éljenek a pillangók és a vadkacsák, a törpékről nem is beszélve!

Bsszantásos pusszantás!



Dátum: 2009-10-02 21:09:16 -- írta: Edafelicia
A tavi kacsám fehér tollú, fekete bóbitás... beszállna a csónakba is,... tüneményes.
A Tied is az!
Szép, vad és kedves!

Egy hatlövetű már sok lenne... Éljenek!

(Olvastam ám, csak némán...:) )

Szeretettel: Eda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése