2009. június 30.

Error II.

Begin
  WriteLn (brain);

  FindFirst(Brain 3 '*.*, Directory, Note)
  While DosError = 0 Do
    Begin
      If Where > 2009 Then
        Begin
          Read LN;
          ClrScr
        End; To the Skywards;; [up up to the skay]
Up up to the cyberspace.
Hotel booking - Maldive Islands (0.28 sec)

Rekurzív hívással keresném bőröd illatát,
S az ajkad szájzugába szorult parányi gesztenyét,
S ha a terítőről visszaszúr a nap, szemed színét próbálnám megjegyezni
S távolból felkapott zenét
Hozzápakolni (most csak úgy, magamnak).
A fák között - talán - rikolt a páva,
S tenyereden az izgulós parányi pára gyöngye
Élesztőt cseppent a holt örömbe.
S napszagú törülközők vidám szeretkezése
Viharfelhők nyomában mást mesélne
A nyárról, nyarakról, nyaradról
A nyelv húrját eresztő poharadról
Csókod ízéről nyáron, s fűtött szobában.
Lázfűtött ágyban, kórtól leverten
Mezítláb át egy konyhakerten
Fogad közé egrest szorítva
Lábujjhegyre állva egy öreg bakon
Beleshetnék a rég ablakon
Pókokkal várnám
A hosszúárnyú estet
Hogy hátadon titkos anyajegyet keressek.
S kihallgatnám a halvány éneket,
Amit én neked
Hat húrra írtam (elég ügyetlenül)
Meg is érinthetnéd a kezem,
S fordítva látna bennünket a tó

     A lap nem található.
     lehet, hogy a keresett lapot eltávolították, áthelyezték,
     megváltoztatták a nevét, vagy
     ideiglenesen nem érhető el.



Hozzászólások:

Dátum: 2009-06-30 00:27:16 -- írta: aimeesolange
Én csak rá akartam pillantani. Letaglózva itt maradtam.
Elolvastam. Ocsúdatlanul írok gratulát.
Félelmetes vagy, Tonibácsi.

Ölel: aimee


Dátum: 2009-06-30 00:52:24 -- írta: tonibacsi
Majd egy szivar mellett megbeszéljük! A Maleachom legyen veled!


Dátum: 2009-06-30 01:02:28 -- írta: Vox_humana
Remek...
Nagyon jók a hasonlataid.
Error (Időt adtál, hogy visszamenjek az időben)
Vox



Dátum: 2009-06-30 04:07:19 -- írta: A-ny
HIHETETLEN VAGY TÓNIBÁ (ki tud még ennyit játszani?)
nagyon nagy grat:

ölel: A-ny


Dátum: 2009-06-30 06:28:22 -- írta: janos
Mostanában sokat villámlott, tán mellékága eltalált,
gondoltam olvasván a főoldalon,
kódolt üzenetek halmazát.
DE utána elénktártad emlékkönyved néhány oldalalát-
felvillantva belőle sok csodát.

Grat. János


Dátum: 2009-06-30 08:16:40 -- írta: csataloo
Hiába vagyok kitiltva tőled magánügyileg megírt levélben. Kérd az Admin-t hogy töröljön. A versed az, ami vagy. Zseniális. Jó nagy szó. Tetszik, nem tetszik, igaz.


Dátum: 2009-06-30 10:46:47 -- írta: tonibacsi
Szia!
Megtisztel, hogy rámnyitottál.

Ha magyarázni kell, már régen rossz! Tudom! De ez az error nem a hibás dátumra utal, hanem arra, hogy a hálón csonka és egysíkú információk alapján emberi érzések izzhatnak fel olyan irányba, amerre nem is volna illő elindulni. Ez egy évezredek óta ismert ˝error˝ reciproka (inverze) Meglátom - megszeretem - DE évek múltán jutok lelki világának rejtelmeihez közel (csalódás, tévedés;) Itt ennek a fordítottját éljük át nap mint nap, megszeretjük egy ismeretlen emberi lény mentalitását fizikai valója nélkül. Ha ilyenkor ősi ösztöneinktől vezérelve érintésre nyujtjuk a kezünket, akkor ugrik be a felirat: E R R O R

Ölel: tonibacsi


Dátum: 2009-06-30 10:55:28 -- írta: tonibacsi
Igen drága A-ny!

Erre a játékra egészség, vagyon, karrier, barátság, nyugalom, szabadság, szokott rámenni. Játszani és hajózni kell! Az utolsó leheletünkig.

Örülök, hogy benéztél!

Ölel: tonibacsi


Dátum: 2009-06-30 11:16:57 -- írta: Edafelicia
Remek írás... mondhatnám, kiváló!
(Felvetődik...- ki ment meg önmagunktól?)

Szívből gratulálok, zseniális!


Dátum: 2009-06-30 11:16:59 -- írta: tonibacsi
Nemes hozzászólásodról jut eszembe (mert ez az ˝emlékkönyv˝ nem esett kifejezetten jól) Kedves barátomnak mondtam: Ne igyál már annyi sört, akkora a pocakod, hogy nem is látod, hol a farkad! Na és! Emlékezetből dugok.

Éljenek a nimfák és a papagájok!


Dátum: 2009-06-30 11:35:39 -- írta: Uccika
Ez hihetetlen... szédületes vagy, ha szabad ilyet mondanom?!


Dátum: 2009-06-30 12:13:00 -- írta: Vox_humana
Tónibá' mindenhez kell egy ˝kis idő˝... egymás megismeréséhez talán egy élet is kevés.
Éppen ez a mostani fordított világ vitt vissza egy kicsit. Nem álmodoztam, dehogy, csupán arra gondoltam (egy csöppnyi nosztalgiával) lehet-e érintés nélkül - a másik fizikai valója nélkül, a szemek kontaktusa nélkül, a csókok íze nélkül, - őszintén, fenntartások nélkül szeretni. (Amit itt, - csupán lelki síkon él át az ember, az valami más.)
Nem kellett magyarázni... úgy érzem egyre gondoltunk, csupán túlságosan tömören fejeztem ki magam.
(Abszurdum):))
Küldök egy naaagy-nagy virtuális ölelést, vanília és esőillattal.
Vox


Dátum: 2009-06-30 13:05:15 -- írta: tonibacsi
A tejcsokik hazájából kaptam egy levelezőlapot. A sarkát meg kellett dörzsölni, és az alpsi legelők illatát varázsolta elő. Elteszem a virtuális ölelést a szűkösebb időkre - néha megdörzsölöm a sarkát!


Dátum: 2009-06-30 13:44:50 -- írta: tonibacsi
Számtalan sci-fi szól a dimenziókon átrepítő gépezetről, egy dologban hasonlítanak: az indulás kockázatos és félelmetes, a sikeres megérkezés legtöbbször a szerencsén, és a véletlenek egybeesésén múlik.
A rideg valóság az az aktatáska nagyságú személyi számítógép,(ami elött ott ülsz most is.) Csak a ki-és beszállás technikájával nem foglakozik a Microsoft. Beszálláskor még remeg a térdem, a kiszálláskor meg csak Piroskára gondolok, aki önfeledten nyomkodta a gombokat, és ott is maradt - egy másik tér-idő síkkal a segge alatt, és a kiszállás technikájáról még egy apróbetűs használati utasítás sincs a keze ügyében.
Ismerjük a szólást: lefagyott arcáról a mosoly. Az még nem használatos, hogy lefagyott a számítógépéről a fél élete, az ambíciói, az elmentett titkos vágyak tárhelye. Pedig lesz ilyen kifejezés (valószínűleg angol nyelven pl.: leaveout) Akisebb gebasz csak error.

Köszönöm, hogy ˝azért˝ benéztél!



Dátum: 2009-06-30 13:56:06 -- írta: tonibacsi
Senki!
˝A mennyország bennetek van...˝ és valószínűleg a pokol is!

Köszönöm, hogy olvastad!


Dátum: 2009-06-30 13:59:47 -- írta: bolondleany
Szerintem csak szédült,
ebugatta, teremtette!


Dátum: 2009-06-30 14:00:39 -- írta: bolondleany
Elnézést, hogy én válaszoltam, de biztos Ő is ezt írta volna, én csak kitaláltam a gondolatait.
(Pardon, tényleg na, pardon)


Dátum: 2009-06-30 15:34:35 -- írta: tonibacsi
Most beáztatom a vasalózsinórt!


Dátum: 2009-06-30 15:38:30 -- írta: tonibacsi
Köszönöm, hogy olvastál, és ha átengeded Ap-uccinak is a gépezetet, hadd olvassa ő is!

(A gyereket majd náspángolom elfelé!)

Szeretettel. tonibacsi


Dátum: 2009-07-01 00:24:16 -- írta: kosa

Eszméletlenül jó!!

Tisztelettel és Szeretettel
Emese


Dátum: 2009-07-01 15:38:34 -- írta: leguan
azta...

eR-orr. Tonibá˝! ----------)(----------! KIB****TTUL jó írás. ne haragudj, de mást most nem tudok mondani. tökéletes... G_R_A_T_U_L_Á_L_O_K!: DDDDDDDD

Szeretettel és tisztelettel: leguan (5x5x5x5x5x5x5x5x5 csillag!) meg plusz egy fektetett 8-as


Dátum: 2009-07-02 14:31:29 -- írta: Cervantes
tetszetős, egyedi alkotás! Az ilyenekért érdemes írni és alkotni!


Dátum: 2009-07-03 18:26:06 -- írta: Tarpay
Kapcsolatot itt csak megnyitni szabad.
Bármily sok legyen is
a másikról letölthető adat,
igazi feltöltődést,
vibrálást, kiégést
csak a kétszer(!) öt érzék adhat.
Akkor derűl ki: él-e a kapcsolat,
vagy csupán kaland...


Dátum: 2009-07-03 21:23:17 -- írta: mafla
Örülök, hogy ismerlek.

Először csak ennyit írtam.
Most még hozzáteszem: ritka katarzist váltott ki versed bennem.
Mégis tudom, hogy már Te is tudod: az érték nem a versünkben, hanem a lelkünkben van.

Viszlát!




Dátum: 2009-07-03 21:41:28 -- írta: tonibacsi
Ha jól esett e kis mese,
Máris megérte Emese!


Dátum: 2009-07-03 21:44:08 -- írta: tonibacsi
Köszönöm a dicséretet!
Látod, ez is csak szélmalomharc! (azért tetszett).


Dátum: 2009-07-03 21:51:09 -- írta: tonibacsi
Klónok vagyunk itt mindahányan
S az évek szállnak, mint a percek...

Ezt a pár sorodat kövér betűkkel szedve a Főoldalra kellene kiírni, még minden egyéb tájékoztató előtt!

Ráéreztél!


Dátum: 2009-07-03 21:53:08 -- írta: tonibacsi
Utálatpéldányodat gyakran forgatom, és keresem a lelkedet!

Ölel: tb


Dátum: 2009-07-03 21:57:14 -- írta: tonibacsi
Köszi!
A legjobban a fektetett nyolcasnak örültem, az állított nyolcas nálam már nem értelmezhető (imaginárius tartomány)!


Dátum: 2009-07-03 23:08:41 -- írta: Trex
Vagy csak elkószált.


Dátum: 2009-07-04 01:23:06 -- írta: mafla
Én általánosságban írtam, hogy a lélek a fontos, nem a mű, s ezt megérteni kell egy bizonyos kor vagy sok csalódás az emberekben. Szerencsére én még alig szembesültem hazug, csaló személyekkel. Valahogy naivitásom körém burkot von. (?) Egyetlen hatalmas csalódásom volt (netes barát), aki -soha nem tudom meg hogy miért-, de hazudott nekem, átvert. Gyakran ugyan nem jut eszembe, de a szükséges alkalmakkor igen. Ő lett a pajzsom. Ezért kellett??

A válasz hsz-ed nem teljesen értem, talán nem akarom, ha negatív dolgot üzentél nekem.
Tudom, gyakran nagy szavakat használok, szenvedélyesen nyilatkozok, de ez még nem nagy hiba. Én már megtaláltam a lelkem rég, s nem engedem ki szívemből, bár nagyon dörömböl.

Én annak és úgy szeretem az itteni ˝barátokat˝, költőtársakat, ahogy műveik, hsz-eik, privát levelek alapján megismertem őket. S ez így nekem jó. Mert kell a szép szó mindenkinek! A könyvek nem dicsérnek!
Ez az igazság, tb!


Dátum: 2009-07-04 16:21:41 -- írta: tonibacsi
Ha az ERDŐ című versedben nem a lelkedre lennék kiváncsi, akkor olvasás helyett elmennék az erdőbe.

Nem teljesen értem mi bánt! De ez nem aTe hibád, az adóbevallás mellé postázott segédletet sem értem, a video használati utasítását sem és a Turbo Pascal programnyelvet sem. De közérthetőbb dolgokat sem, mint a nibelungizált alexandrin.

Szóval most megint utálsz?

Öcsinek meséltem: szeretnek itt az AMF-en, jól érzem magam. Most még! Válaszolta.


Dátum: 2009-07-04 22:31:43 -- írta: mafla
Kedves tb? Én nem írtam Erdő című verset soha! Ezeket én sem értem, amiket felsoroltál. Magam még talán.:-)

Én mindig tiszteltelek (tudásod, őseid, intelligenciád, stílusod, becsültelek, s ismeretlen emberként is szerettelek (persze kicsit kevésbé ugyan, de még innen is másokat). Ha ˝utáltalak˝, az azért volt, mert nem válaszoltál a privát üzeneteimre, vagy teljesen félre értettem egy versed.
Már régóta itt vagy, s aki ismer, megért és szeret. Ezt üzenem unokaöcsédnek.

maflád:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése