2008. augusztus 10.

Bájital

Kontyfésűdet kettétörve
Állj egy kettős krétakörbe
Kétszer köpj egy mély gödörbe
Fésű fogát akkor törd le

     Dobd az üstbe! Dobd az üstbe!

Tisztátalan lány levéből
Levelibéka beléből
Halott asszony kebeléből
Fakoporsó fedeléből

     Dobj a tűzbe! Dobj a tűzbe!

Gúnárgégét szétharapva
Légyköpését húsdarabba
Ha van sótlan sódar abba
Kör közepén ott maradva

     Tartsd a füstbe! Tartsd a füstbe!

Kapaszkodj akác palánkba
Úgyse vagy már lenge lányka
Ügyesen terpeszbe állva
Hugyozz egyenest a lángba

     Ettől él a füst ezüstje!

Háromszor kell fellobogjon!
Legyen üstöd kopott ódon
Értesz hozzá, nem aggódom
Most szűrd át a bugyogódon

     Kis dugóját mélyen üsd be!



AMF - Hozzászólások:



Dátum: 2008-08-10 01:21:34 -- írta: aquarius
˝Szájából hallottam Báthori Gábornak: Én vagyok az Báthori Gábor, utánam mindjárást Dengeleghiné˝
˝Hallottam, hogy az asszony Dengeleghiné szeméremtestét kökény levével mosogatta gonosz végre˝
˝Hallottam egy csuprot tartott Imrefiné, melyet forgatván azt mondotta: Gábor, Gábor, Gábor, s úgy kellett jönni az szegény fejedelemnek, hogy csaknem nyaka szakadt˝
Tanúvallomások l614-ből

Lásd még: Nagy l.: Szépasszonyok mondókái Gábrielre

Szeretettel: aquarius


Dátum: 2008-08-10 02:24:34 -- írta: aquarius
(Ternészetesen Nagy László, csak melléütöttem)



Dátum: 2008-08-10 17:38:35 -- írta: nyilas
Szia tonibácsi!
Élmény olvasni.
Inni hát, kitudja...
Üdv nyilas



Dátum: 2008-08-10 20:11:55 -- írta: tonibacsi
Kössz!
A várhangulatot be kell írnom a guglikeresőbe!
(A kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg a szerzőt!)

Öleléssel: tonibacsi


Dátum: 2008-08-10 20:13:24 -- írta: tonibacsi
KÜLSŐLEG! (Bedörzsölésre)


Dátum: 2008-08-11 10:58:53 -- írta: bluestar
Kissé perverz ez a boszi!:)) Nagyon tetszett!

Üdv., bluestar


Dátum: 2008-08-11 12:43:59 -- írta: kosa

... tud kotyfolni, az már tuti:)))

Élvezetes olvasmány -nagyon!

Szeretettel
Emese



Dátum: 2008-08-12 09:05:08 -- írta: tonibacsi
Szóval, mielőtt kontárkodok, olvassam el a szakirodalmat. Jogos! Jogos! Csak Nagy László után kell egy kicsit várni, hogy elmúljon önnön patkányérzetünk. A kökény leve nagyon értékes adalék, bevizsgáltatom a szakalkalmazottakkal. Most külön részleg foglalkozik az afroamerikai afrodiziákumokkal, de a kutatás jelenlegi stádiumában nem szolgálhatok konkrétumokkal. Ezuton is felkérem a témai ránt affinitást érző kollégákat, írják meg tapasztalataikat, információikat. Intim ruhadarabok említésekor világmárkák nevét ne említsék, az ismert reklámetikai szabályok miatt. Gyümölcsöző gyógyszervegyészeti együtműködés reményében (valamennyi munkatársam nevében is) szeretettel:

Tonibácsi fő ch. bosz. ezo. előadó


Dátum: 2008-08-12 09:25:43 -- írta: tonibacsi
Drága blue!

Mi nem perverz?
Negyven évvel ezelőtt Amsterdamban hátizsákokkal, csomagokkal róttam az utcákat. Rettenetesen kellett pisilni. Egy múzeum előtt kopottkárpitozású hepplewhite karszéken kis táblácska volt: A MÚZEUM MA INGYENES. Beszaladtam gyorsan (kell ilyen helyen wc-nek lenni). De a látszat kedvéért a tárlókat kezdtem nagy érdeklődéssel szemlélni. Erényőv kiákkítás volt. Mire a végére értem úgy felállt, hogy nem tudtam már pisilni...

Biztos nem haragszik meg a megváltó, ha szavait kicsit elferdítem: A perverzitás bennetek van!

Barátsággal: tb.


Dátum: 2008-08-13 10:05:55 -- írta: Edafelicia
Jaj, nehogy ostoba légy,
Érzékeny bőröd,
S nyelved, megkíméld!

Ha nő van a bugyogóban,
akkor tényleg méreg ért!


Dátum: 2008-08-30 08:43:39 -- írta: Aysa
Mit is mondhatnék? nagyon jó!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése