2008. augusztus 13.

Lakcímkártya

Hallod?
Dudál a csend.
Nyurgul a szombati árnyék,
Rothadt dinnye
Kakál buja treff-színsort
Lomtalanításból kikukázott
Bulvár-szép nyuszilányok
Szétcsócsált didijére.
Tarha galambok
Szarják szét
A holtfáradt,
Szomorú Nereídák
Tölgykoszorúját.

Húgyszag száll
A Királyibazár
Deklasszált,
Kiherélt
Jugendstil kapujából.

Szétkaratézott
Tardosi márvány
Hullik a földre.
Ez volt régen
Az úgynevezett
Európai hírű
Párizsi udvar.

Sokszorosító
Patronnal kanyarított
Szőrös nagy nemiszerv
A falon,
Szent Flórián keze csonka
(Valahol pedig oltani kéne).

Nikotinszagú
Jókaibablevesektől
Terhes a kocsma,
Gránitlábazata
Hányva van
És telefosva.

Nyelvharapással
Botlik az aszfalt,
Néma kutakból
Sírva huhog ki a por,
Részvéttelen arcok,
Néptelen utca,
Itt lakom én valahol.








AMF - Hozzászólások:



Dátum:
 2008-08-13 19:10:52 -- írta: Tarpay
Eddig is tudtam,
szomszédok lehetünk valahol.
Tetszik a vers
és a címe se semmi,
te csalafinta bajazzó!
˝Ó-Jeruzsálem˝
Szellenet-versem-
re hajazó.:)

Grat, szeretettel:
Tamás



Dátum: 2008-08-13 23:09:43 -- írta: Debatter
Tonibacsi drága életem, jó lenne, ha csendesen vernéd fejedet a falba. A sok lepukkant sz@r után, már csak a zaj nem hiányzik innen a szomszédból. Mert rájöttem ám, hogy te is itt laksz. Szomszédok vagyunk.
Azért csak ölellek, mert fantasztikus vagy! Komolyan.



Dátum: 2008-08-14 03:16:47 -- írta: aquarius
Sok jóember kis kukában is elfér...
Üdv. szomszédok!
Csak csínján azzal a
húgyszagú levegővel:
tajkártyánk még ennél is ramatyabb.



Dátum: 2008-08-14 10:12:14 -- írta: Edafelicia
Nem jó, - de mégis!

(Egyszer, mi is, Aqua,
Debrecen szép állomásán,
Felszálltunk a vonatra.
Ki gondolta akkor, szomszéd,
Hogy taj-kártyánk lesz,
De nem egészség!
Mert a lét személytelen,
Olykor, sz@r és moslék! )

Tiszteletem, Tóni!
Eda



Dátum: 2008-08-14 14:20:18 -- írta: tonibacsi
Az egy másik vers lesz, kérem a szives türelmét! Sebészeti és szülészeti igényeit tartsa vissza! Állandó gyógyszereit hozza magával, nem várt eseményre is számítva 2 négyzetméter fekete mezőgazd. fóliát. (a szerk)



Dátum: 2008-08-14 14:25:26 -- írta: tonibacsi
-Szomszéd!
-Hm!
-Mit adott a tehenének mikor köhögött?
-Én? Terpentint.
-Szomszéd, én is terpentint adtam a tehenemnek, de az enyém az megdöglött!
-Az enyém is megdöglött!



Dátum: 2008-08-14 14:27:11 -- írta: tonibacsi
Szia!
Küldtem tenéked DAGERROTIPIA-t (hogy örülj!) a beküldőbe.



Dátum: 2008-08-14 14:42:01 -- írta: tonibacsi
Néhanapján a sírásó másik sírba ás át,
Köszönöm a megtisztelő, kedves olvasását!



Dátum: 2008-08-14 14:46:44 -- írta: Tarpay
Rendi!:)



Dátum: 2008-08-14 23:15:52 -- írta: azadmiral
Nos a fentebb hozzászólókkal ellentétben én szinte biztos vagyok abban, hogy nem vagyunk szomszédok. Annál rosszabb. Ezek szerint nem csak saját lakhelyed fested le, de országunk jelentős részét is. Sajnos...
Egy pici bajom mégis van a verssel. Most már nem írhatom meg, pedig napok óta kering a fejemben valami ilyesmi, és erre meglelem itt, sokkal jobban, mint ahogy én bármikor leírhattam volna. Csak még sokszor előzz meg.
Tisztelettel:
azadmiral



Dátum: 2008-08-17 19:11:53 -- írta: nyilas
Szia tonibácsi!
Remek!
Szeretettel üdv: nyilas



Dátum: 2008-08-17 22:14:29 -- írta: tonibacsi
Jó, hogy jöttél,
Régen voltál!
Tökmagot,
Vagy sütit hoztál?
Vagy lehet,
Hogy nem is szoktál?
Korábban többet morogtál!
Lesz még nálunk nagy húsostál!

Idő kérdése.

Ölel: tb.



Dátum: 2008-08-17 22:24:20 -- írta: tonibacsi
Láss csak hozzá! Kétszer ugyanabba a folyóba nem lehet beleszarni! Ha te is csavarsz egyet a húgyos felmosóronygyon, előbb-utóbb kijön a házmester!

Barátsággal: tonibacsi



Dátum: 2008-08-25 23:25:35 -- írta: mafla
Kedves tonibacsi! Felfordult a gyomrom, megyek hányni.:)
Az első tagmondat az igaz. Így hatott rám versed. Fáj a versedben s -től minden. Ritmus, rím, gondolat, üzenet mind egységben, ezért kiemelkedően nagyszerű ez a vers!

Ja! Örülök, hogy nem vagyunk szomszédok:). A vidék még nem feszül ennyire!

Tisztelettel
Mariann



Dátum: 2008-08-26 23:00:53 -- írta: tonibacsi
Drága Mariann!

Ennek a versnek volt egy ajánló sora (xy-nak). Ezt kitöröltem. Azért született ilyen cstornaszagúra, hogy ellensúlyozza a parfümszagú, eufemizáló csecsebecse versikék hangulatjelentéseit. De az is tény, hogy régebben élhetőbb, szerethetőbb volt a főváros.

Szeretettel: tonibacsi



Dátum: 2008-09-06 17:18:21 -- írta: bolondleany
: D: D ááá, ezkész. Látom itt az elején, sok szomszédja van magának. Hát tudja, én a fák alatt lakok. Nem kell hányni. Rémisztően aranyos ez a vers. Tudja kedves, ha izé... depis leszek, ide fogok jönni. Nem lakni! olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése